اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آموزش و پرورش باید در زمینه بروزرسانی اطلاعات و دانش معلمان پیشرو باشد

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از تأثیرگذارترین نهادهای علمی و فرهنگی کشور باید در زمینه بروزرسانی اطلاعات و دانش همکاران و معلمان پیشرو باشد.

آموزش و پرورش باید در زمینه بروزرسانی اطلاعات و دانش معلمان پیشرو باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به اینکه امروزه سرعت پیشرفت علم به گونه‌ای است که هر روز با داده‌های جدیدی در حوزه‌های مختلف روبه‌رو هستیم ، اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان یکی از تأثیرگذارترین نهادهای علمی و فرهنگی کشور باید در زمینه بروزرسانی اطلاعات و دانش همکاران و معلمان عزیز پیشرو باشد.

وی با تأکید بر اینکه نسل دانش‌آموزان امروز ، به مراتب نسبت به دهه‌های گذشته از اطلاعات به روزتری برخوردارند و از ابزارهای گسترده‌تری نیز برای کسب دانش بهره می‌برند، گفت: در مواجهه با این دانش‌آموزان که هر روزه در معرض بمباران اطلاعاتی هستند باید آگاهانه‌تر عمل کنیم.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه در این میان نباید فراموش کنیم ممکن است اطلاعات غلط و غیر علمی نیز در این فضا در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد، تصریح کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم تا پرسشگری در دانش‌آموزان و فرزندان این جامعه تقویت و نهادینه شود و به سادگی هر اطلاعاتی را بدون مبنای درست و دقیق علمی نپذیرند.

بهارلو در پایان با تأکید بر ضرورت برگزاری دوره‌های تخصصی ضمن خدمت برای معلمان و کلیه همکاران فرهنگی، خاطرنشان کرد: در همین راستا و برای به روز کردن دانش اطلاعاتی همکاران برنامه ریزی‌های جدی انجام گرفته و اقدامات لازم در حال انجام است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول