اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ضعف مدیریت در زمینه تولید باید اصلاح شود

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر رفع موانع تولید گفت: با لطف الهی علیرغم تمام مشکلات و کارشکنی‌های بیرونی و داخلی، در حوزه تولید و صنعت شاهد جهش هستیم اما در مدیریت آن ضعف داریم که باید اصلاح شود.

ضعف مدیریت در زمینه تولید باید اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین، ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: با وجود لزوم رعایت مسائل بهداشتی مردم با حضور انقلابی با موتور و خودرو در مراسم شرکت کردند و وظیفه می‌دانم از همه عزیزان و مردم بزرگوار و مسؤولانی که به خوبی همراهی کردند تشکر کنم.

وی گفت: قطعاً حضور معنادار مردم در این مراسم در شرایط حساس کنونی پیام محکمی به دنیای استکبار بود که مردم با وجود تمام سختی‌ها و ناجوانمردی‌ها پای اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و هرگز دست از پیروی از رهبر نخواهند کشید.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به این که فردا اول ماه رجب و سالروز میلاد امام باقر(ع) است، افزود: فضیلت ماه رجب بسیار زیاد است اعمال و دعاهایی که برای این ماه وارد شده را در مفاتیح ملاحظه کنید، خوشا به حال آنان که از ماه رجب خود را برای ماه ضیافت الله آماده می‌کنند.

محمودی با اشاره به اینکه ۲۴ بهمن در تقویم به نام روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نام‌گذاری شده است ادامه داد: به همین مناسبت است که همیشه نسبت به رفع موانع تولید و کار و زمینه‌سازی تولید تذکر داده‌ام امروز هم تاکید می‌کنم با لطف الهی علیرغم تمام مشکلات و کارشکنی‌ها بیرونی و داخلی ما در حوزه تولید و صنعت شاهد جهش هستیم ولی در مدیریت آن ضعیف داریم که باید اصلاح شود و امیدواریم در آینده از نظر اقتصادی نیز به یک قدرت تبدیل شویم.

وی با اشاره به سالروز صدور حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام افزود: صدور این حکم در سال ۶۷ از صلابت و اقتدار ایشان بود، علیرغم برخی سیاسیون آن روز که نگران بودند ولی امام با قاطعیت حکم اعدام را صادر کرد، پاسداری از حریم‌های دینی و اعتقادی جامعه اسلامی از وظایف مهم یک رهبر دینی است و علمای شیعه در طول تاریخ غیبت کبری مرزبانان اعتقادات جامعه بوده و هستند.

خطیب جمعه ورامین در ادامه بیان کرد: یادی کنیم از مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی که امروز مصادف است با اربعین ایشان، این عالم بزرگوار و شاگرد برجسته مکتب امام نیز از عالمان جامعه علم و دین بود که مناظره ایشان با گروه‌های منحرف فراموش نخواهد شد، همچنین ارتحال عالم ربانی آیت الله ضیا را نیز تسلیت عرض می‌کنیم این عالم بزرگوار و استاد برجسته اخلاق منشأ آثار و برکات بود که از فیض وجودش محروم شدیم.

محمودی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات ارزشمندشان در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی مطالبی فرمودند؛ قصه برجام و معطلی چند ساله برخی مسؤولان به خاطر اعتماد به غربی‌ها مشکلاتی را به بار آورد مسئله‌ای که بارها صحبت شده است امروز هم برخی دم از مذاکره و برجام می‌زنند، حرف آخر را مقام معظم رهبری فرمودند اگر تمام تحریم‌ها را در عمل بردارند به تعهدات بر جامی برمی‌گردیم و از این سیاست برخواهیم گشت، صاحب نظران آمریکایی می‌گویند دوران پسا آمریکا آغاز شده است.

وی گفت: امروز انقلاب و نظام اسلامی از نعمت‌های الهی است که برگرفته از ولایت می‌باشد طبق فرموده امام باقر(ع) از این نعمت سوال خواهیم شد هرکس به این انقلاب خدمت کند شکرگذار است و هر کس با گفتار و عمل خیانت و بدبینی کند باید قیامت پاسخگو باشد.

امام جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته باید با تمام وجود از آن حفاظت کنیم اگر نواقصی می‌بینیم آن را اصلاح کنیم امام و شهدا این امانت را به ما سپرده اند و یقیناً باید در قبال آن پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول