اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ولایتمداری مردم در ۲۲ بهمن نمایان شد

امام جمعه پردیس گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم دشمنان را کور کرد و نشان داد مردم ولایتمدار و انقلابی کشور همیشه و در همه حال پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

ولایتمداری مردم در ۲۲ بهمن نمایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی تبار امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور نمازگزاران و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: این راهپیمایی چشم دشمنان را کور کرد و نشان داد مردم ولایتمدار و انقلابی کشور همیشه و در همه حال پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی با اشاره به حضور دو شهیدگمنام در شهرستان گفت: مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس به شکل خودرویی خواهد بود و شهدا در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه هفته جاری از محل بوستان نور الشهدای پردیس به سمت فاز ۱۱ تشییع خواهند شد همچنین مراسم وداع با شهدا همزمان با نماز مغرب و عشاء روز یکشنبه در بوستان نورالشهدا برگزار می‌شود.

حسینی تبار در خصوص تعامل ایران با دنیا بیان کرد: کشور ما بن بست ندارد و همیشه با دنیا تعامل داریم اما اگر کشور منحوسی مانند آمریکا بخواهد ما را محدود کند با قدرت ایستادگی می‌کنیم و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی شکست‌شان می‌دهیم.

وی افزود: در بحث بسته‌های معیشتی در کشور انقلابی به پا شد و میلیون‌ها بسته معیشتی در جای جای کشور توسط گروه‌های جهادی توزیع شد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: این اقدام مانند از خودگذشتگی‌های جوانان دهه‌های شصت بود که بی‌ادعا خدمت می‌کردند و نشان دادند اگر در تنگناها پشت ولایت باشیم و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم پیروزی در انتظارمان است زیرا هر زمان قصد انجام کاری را داشتیم، پس از مدتی موفق شدیم به همین دلیل باید در مسیر آرمان‌های انقلاب قدم برداریم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول