اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تقدیر سپاه از جهادگران عرصه کرونا در بهشت زهرا(س)

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: با تلاش مردم، مسئولان، کادر درمان و تمام پرسنل دوران سخت کرونا را پشت سر می‌گذاریم.

تقدیر سپاه از جهادگران عرصه کرونا در بهشت زهرا(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران عصر امروز در آیین تجلیل از ایثارگران معراجی در بهشت زهرا(س) اظهار کرد: به فضل پروردگار در عرصه دیگری از جهاد شاهد ایثار، فداکاری و درخشش همه مردم، مسئولان، کادر درمانی و دست اندرکاران آرامستان‌ها و به ویژه بهشت زهرا هستیم.  

وی گفت: با فرهنگ ایثار و فداکاری که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، دوران سخت شیوع کرونا را با همکاری و همدلی همه اقشار مختلف و با بهره گیری از این فرهنگ علوی سپری می کنیم. 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم‌هایی که تحمیل کشورمان شده است، همه دنیا انتظار داشتند ایران در تهیه ملزومات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه شکست بخورد و نتواند اقدامات بهداشتی را به سرانجام برساند اما با مشارکت همه اقشار جزو سربلندترین کشورها در مدیریت کرونا هستیم. 

سردار حسن زاده بیمارستان‌ها و آرامستان‌ها را دو عرصه خط مقدم کرونا عنوان کرد و افزود: سازمان بهشت زهرا(س) بزرگترین گلزار شهدای جهان اسلام است که در اقدامات تغسیل و تدفین اموات کرونایی افتخار دیگری در کارنامه خود ثبت کرد و نقطه عطفی در تاریخ ۵۰ ساله این مرکز ایجاد شد. 

وی در ادامه بیان کرد: همه دنیا برای انجام امور متوفیان هراسان و نگران هستند و از اجساد دوری می‌کنند اما در کشور ما با حضور داوطلبان گروه‌های جهادی و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) این اقدامات باارزش به خوبی انجام می‌شود. 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با بیان اینکه این مجموعه مرکز بزرگ معنوی است، ابراز کرد: ۳۴ هزار شهید گرانقدر در این مکان آرمیده‌اند و در ایام و مناسبت‌های مختلف برنامه‌های مذهبی و فرهنگی زیادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول