اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزارت امور خارجه باید خط‌مشی خود را متمایل به سخنان مقام معظم رهبری کند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران گفت: یکی از وزراتخانه‌هایی که باید در عمل نه در ظاهر خط‌مشی خود را متمایل به سخنان مقام معظم رهبری کند امور خارجه است.

وزارت امور خارجه باید خط‌مشی خود را متمایل به سخنان مقام معظم رهبری کند

علیرضا اسدی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس،  اظهار کرد: بی‌توجهی به انتخابات آمریکا نمی‌گویم اشتباه است اما امید بستن به آن برای حل مشکل کشور خطای نابخشودنی است؛ یکی از بزرگ‌ترین علل اینگونه اشتباهات در تاکتیک‌های سیاسی بی‌توجهی مسؤولان سیاسی به سخنان رهبر معظم انقلاب است که ناشی از عدم چابکی سیاسی و نگاه وابسته‌آلود به آمریکا است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در موضوعات مختلف فرمودند امید بستن به آمریکا خطا است، گفت: یکی از وزراتخانه‌هایی که باید در عمل نه در ظاهر خط‌مشی خود را متمایل به سخنان مقام معظم رهبری کند امور خارجه است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی افزود: در ماجرای قره‌باغ وزیر امور خارجه باید پاسخگو باشند که چرا رئیس‌جمهور با ارمنستان و رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با آذربایجان گفت‌وگو می‌کند؛ ملت سکوت وزرات امور خارجه و نداشتن موضع مشخص در این ماجرا را قبول نمی‌کنند.

اسدی با اشاره به اینکه در پی اهانت رئیس‌جمهور نامحترم فرانسه به پیامبر اکرم(ص) نباید پای وزیر محترم بلغزد،  بیان کرد: باید با قاطعیت سیاسی توأم با شجاعت برخورد می‌شد که این مصلحت‌اندیشی پوپولیستی مانع از نشان دیپلماسی سیاسی اسلامی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چرا ما باید حکمت، مصلحت و عزت سیاسی ملت را که رهبر معظم انقلاب فرمودند فدای نگاه به خارج آن هم به شیطان بزرگ آمریکا باشد؛ وزیر باید تلاش کند تا برای شعار سال که جهش تولید است برنامه توسعه سیاسی برای تقویت توان تولیدات داخلی از طریق بسترسازی سیاسی در خارج از کشور را فراهم و از بازوان اصلی جهش در امر تولید و کمک به صنعت‌گران، کشاورزان و تولید کنندگان باشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول