اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جاده پرخطر گل‌حصار تعریض می‌شود

عملیات اجرایی طرح تعریض جاده پرتردد و حادثه خیز گلحصار آغاز شد.

جاده پرخطر گل‌حصار تعریض می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، پروژه تعریض جاده گل‌حصار حدفاصل خط راه‌آهن تا میدان ورودی گل‌حصار به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

این جاده از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز بخش کهریزک بود که طرح تعریض آن امروز با حضور مسؤولان محلی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد و در ایام دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.  

امین بابایی بخشدار کهریزک در این مراسم با اشاره به لزوم توجه به روستاها اظهار کرد: روستاها به عنوان کانون تولید و اقتصاد نیازمند توجه جدی در ابعاد مختلف هستند.

وی با اشاره به وسعت روستاهای بخش کهریزک از جمله روستای گل‌حصار گفت: روستای گل‌حصار از جمله روستاهای با تراکم بالای جمعیتی در بخش کهریزک است که توجه به موضوعات عمرانی برای آسایش و رفاه مردم این روستا در دستورکار قرار دارد.

بخشدار کهریزک تصریح کرد: جاده روستای گل‌حصار همواره به سبب ناایمن بودن از جهت باریک بودن جاده خطرات زیادی را متوجه مردم روستا می‌کرد و تصادفات در این جاده به معضل مهمی تبدیل شده بود، به همین سبب تعریض این جاده از اولویت‌های مهمی بوده که امروز به نتیجه رسید.

بابایی سپس گفت: عملیات تعریض جاده گل‌حصار با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان انجام می‌شود که با پیگیری‌های جدی و نظارت کافی این پروژه در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، بخشدار کهریزک در ششم شهریورماه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کلنگ‌زنی طرح محورجاده روستایی گلحصار همزمان با ایام هفته دولت با اعتبار ۹ میلیارد تومان خبر داده و ایام الله دهه مبارک فجر را  زمان بهره‌برداری اعلام کرده بود که امیدواریم این تأخیر در کلنگ‌زنی را در افتتاح پروژه هم شاهد نباشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول