اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب ۴۶۷ واحد صنفی متخلف در شهریار/ فعالیت باغ تالارها زیر ذره‌بین پلیس اماکن عمومی

رئیس اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به انجام ۲۷۰۰ بازدید و پلمب ۴۶۷ واحد صنفی متخلف از آغاز زمان درگیری با ویروس کرونا در سطح شهرستان شهریار، گفت: با توجه به ممنوعیت فعالیت برخی صنوف از جمله تالارها و باغ تالارها، نظارت و برخورد لازم با این واحدها تا به امروز در شهرستان شهریار انجام گرفته است.

پلمب ۴۶۷ واحد صنفی متخلف در شهریار/ فعالیت باغ تالارها زیر ذره‌بین پلیس اماکن عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرگرد حسین نیل قاض رئیس اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران روز گذشته در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه رعایت پروتکل‌های ایمنی مبارزه با ویروس کرونا از ابتدای درگیری با این موضوع تا به امروز از ۲۷۰۰ واحد صنفی در سطح شهرستان شهریار توسط پلیس اماکن شهرستان بازدید به عمل آمد که از این تعداد ۹۶۶ مورد منجر به تذکر و اخطار شد.

وی افزود: از این تعداد ۴۶۷ مورد از واحد‌های صنفی در سطح شهرستان شهریار پلمب شد که شامل صدور اخطاریه، انجام و نظارت بر ابقای پلمب است که در صورت فک غیرقانونی آن ضمن مکاتبه با مقام قضایی متصدی واحد صنفی به مرجع مربوطه معرفی می‌شود.

رئیس اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: علی‌رغم منابع انسانی محدود این اقدامات در حال انجام است و همچنان در صورت اعلام گزارشات مبنی بر عدم رعایت موارد ایمنی و ضوابط توسط واحدهای صنفی برخورد لازم انجام خواهد گرفت.

نیل قاض با اشاره به ممنوعیت فعالیت تالارها و باغ‌تالارها تصریح کرد: در حوزه فعالیت واحد‌های صنفی ممنوع شده طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از جمله تالارها و باغ تالارهای پذیرایی نظارت و برخورد لازم تا به امروز صورت گرفته و در صورت اعلام گزارش مردمی سریعاً به موضوع مربوطه رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ش/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول