اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ثبت درخواست یک‌هزار و ۷۸۵بنگاه اقتصادی آسیب دیده از کرونا در شهرستان ملارد

فرماندار شهرستان ملارد گفت: ۱۷۸۵ بنگاه اقتصادی آسیب‌دیده مشمول دریافت تسهیلات در ۱۴رسته شغلی با مجموع ۴۱۳۶اشتغال در سامانه کارا درخواست خود را ثبت کرده‌اند.

ثبت درخواست یک‌هزار و ۷۸۵بنگاه اقتصادی آسیب دیده از کرونا در شهرستان ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد روز گذشته در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملارد که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۱۷۸۵ بنگاه اقتصادی آسیب‌دیده مشمول دریافت تسهیلات در ۱۴رسته شغلی با مجموع ۴۱۳۶اشتغال در سامانه کارا درخواست خود را ثبت کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد تاکنون ۲۶۲فقره با اعتباری بالغ بر ۱۰۶میلیارد ریال و ۸۴۹ نفر اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی متولی در سامانه کارا تأیید شده است.

فرماندار ملارد یادآور شد: همچنین ۱۵۲فقره نیز با اعتباری بالغ بر ۶۸میلیارد ریال و ۵۱۶نفر اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

برنجی ادامه داد: ۱۱۰فقره با اعتباری بالغ بر ۱۸۷میلیارد ریال و ۳۳۳نفر اشتغال در نوبت معرفی به بانک هستند.

وی تصریح کرد: در این کارگروه بر لزوم بررسی و تأیید تمامی پرونده‌های ثبت شده در سامانه کارا در اسرع وقت تأکید و مقرر شد علاوه بر اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی به واحدهای زیرمجموعه، برای پیگیری و در مواردی اصلاح اطلاعات مندرج در سامانه توسط متقاضیان نتیجه اقدامات به طور مستمر به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ارائه شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول