اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دجال‌واره مقدسات و خانواده ما را هدف گرفته است

امام جمعه پردیس دام شیطان برای امروز ما را دجال‌واره دانست و گفت: غرب با این پرونده خوشبختی خود تمام خانواده و مقدسات ما را هدف گرفته است.

دجال‌واره مقدسات و خانواده ما را هدف گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی عید سعید فطر که در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: عید فطر ماه نجات دادن خودمان از تسلط شیطان است و نمی‌گذارد شیطان بر ما مسلط باشد.

وی با بیان اینکه عیدی خدا در این ماه رهایی ما از نفس عماره و شهوت است، ادامه داد: عید فطر برای کسانی است که در این ضیافت راه یافته و سر این سفره الهی از مغفرت، خیر و برکت استفاده کرده باشند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه  رمضان فقط نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه باید چشم، فکر و زبانمان هم روزه باشد، افزود: عید فطر برای کسانی است که از این فرصت رمضان آن بهره برده و ضیافت الله در جودشان محقق شده باشد که برای تحقق آن باید در ابتدای ماه رمضان نسخه شفابخش خطبه‌های شعبانیه را درک کرده باشند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه امروز تمام اعتقاد و ایمان ما ثمره این نسخه شفابخش پیامبر اسلام است، بیان کرد: ثمره اخلاق خوب در پیامبر مشاهده می‌شود و اتفاق خوبی که در اسلام رخ می‌دهد ثمره حُسن خلق پیامبر است.

وی اضافه کرد: یکی از بهترین ثمرات ایمان و دین، حُسن خلق بوده که جواز پل صراط است و کسی که خوش اخلاق باشد پایش بر روی این پل نمی‌لرزد.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: از آثار خوش اخلاقی این است که راه‌های زندگی هموار شده، در کارها نمی‌ماند، روابط صمیمی‌اش با مردم مستحکم می‌شود و رزق و روزی فرد با اخلاق برکت پیدا می‌کند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: از دیگر ثمراث حُسن خلق عمر طولانی داشتن، آباد شدن شهر و روستاهای محل زندگی، آمرزیده شدن، آسان شدن حساب و کتاب قیامت و افزایش درجات در آن دنیا بوده همچنین نزدیک‌ترین فرد در قیامت به پیامبر نیز کسی است که خوش اخلاق باشد.

وی در خطبه دوم با تقدیر از مردم، مسؤولان و اصحاب رسانه در برگزاری باشکوه نماز جمعه پردیس که پس از سه ماه تعطیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ابراز کرد: زکات فطریه برای کسی که فقیر است واجب نیست و اگر در شهری فقیر بود زکات باید در محل زندگی افراد هزینه شود.

امام جمعه پردیس افزود: دام شیطان برای امروز ما دجال‌واره(ماهواره) بوده که پرونده خوشبختی غرب است و آن‌ها تمام خانواده و مقدسات ما را هدف گرفته‌اند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: مراقب دجال واره و فضای مجازی منفی باشید زیرا زخم‌هایی که اینها بر پیکر جامعه و فرد وارد می‌کند باعث فراموشی از خود، خدا و افسردگی می‌شود.

وی با بیان اینکه دجال واره روح انسان را آلوده کرده و باعث گوشه‌نشینی می‌شود، یادآور شد: استفاده از این وسایل دوره مهدویت را تخریب و انتظار را از ما می‌گیرد.

امام جمعه پردیس در پایان عنوان کرد: دوران انتظار توسط دجال‌واره کم رنگ و این پرونده خوشبختی غرب دنبال از بین بردن اعتقادات ما است و باید مراقب بود تا آلوده نشویم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول