اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب انبار متخلف برنج و شکر در ری

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: یک انبار با ۳۸ تن برنج و شکر عرضه خارج شبکه در ری کشف و پلمب شد.

پلمب انبار متخلف برنج و شکر در ری

داریوش جمشیدی معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یک انبار با موجودی  ۲۳تن برنج و ۱۵تن شکر طی گزارش پلیس امنیت اقتصادی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران کشف و کالاهای موجود در آن ضبط شد.

وی با بیان اینکه این محموله خارج از شبکه طرح ضیافت عرضه شده بود، ادامه داد: این میزان کالای قاچاق در بازرسی‌های مشترک تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف از انبارهای جنوب پایتخت کشف شد که بر اساس مدارک موجود باید در شهرستان دیگری عرضه شود.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: این انبار برای بررسی بیشتر و دقیق‌تر پلمب و پرونده تخلف به منظور برآورد میزان جرائم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

جمشیدی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و کشور در شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران برای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبار کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول