اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۴۰ هزار طرح نیمه تمام صنعتی در کشور وجود دارد

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: حدود ۴۰ هزارطرح عمرانی نیمه تمام صنعتی در شهرک‌های صنعتی کشور وجود دارد که حدود ۱۵ هزار طرح صنعتی در مرحله نصب ماشین آلات و ورود به چرخه تولید است که با راه‌اندازی این واحدها جهش در تولید را مشاهده خواهیم کرد.

۴۰ هزار طرح نیمه تمام صنعتی در کشور وجود دارد

صابر پرنیان مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص شعار سال ۹۹ که توسط مقام معظم رهبری نام شده اظهار داشت: زیر ساخت‌های جهش تولید در کشور فراهم شده و با اقدام جهادی و تلاش مسؤولان می‌توانیم شعار سال را محقق کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته نهضت زیرساخت‌ها در داخل، تعمیق تولید و تغییر نگاه در فضای تولیدی کشور به همت جهادگران اقتصادی که در خط مقدم مبارزه اقتصادی هستند ایجاد شده است.
 
مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: در حال حاضر ۴۷۵ خوشه صنعتی در کشور شناسایی شده که پیاده سازی آن‌ها صنعت و تولیدات داخلی  را متحول خواهد کرد.

 پرنیان خاطرنشان کرد: مشارکت علم و فناوری در تولید در حال افزایش است و شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و مخترعان جوان با سرعت بالا کنار صنعت حضور پیدا کردند و این اقدام باعث گسترش تولیدات نوین شده است.

وی تأکید کرد: حدود ۴۰ هزار طرح عمرانی نیمه تمام صنعتی در شهرک‌های صنعتی کشور داریم که حدود ۱۵ هزار طرح صنعتی در مرحله نصب ماشین آلات و ورود به چرخه تولید است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران بیان داشت: افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و احیاء واحدهای صنعتی تعطیل که سال گذشته شروع شده بود امسال با سرعت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت و مشکلات این واحد در کارگروه رفع موانع تولید مطرح و رفع می‌شود.

پرنیان در پایان گفت: قوای ۳ گانه و تمام ارکان دولتی و نیمه دولتی در کشور برای حمایت از بخش تولید کشور باید انقلاب کنند تا با استفاده از تحقق شعار جهش تولیدات، ظرفیت‌های بی‌نظیری برای کشور فراهم شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول