اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نامزدهای انتخابات مجلس بدون تنش و در چهارچوب قانون حرکت کنند

فرماندار شهرستان پیشوا با تأکید بر برگزاری انتخابات قانونمند، شفاف، بی‌طرفانه و با حضور حداکثری مردم، گفت: نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بدون تنش و در چهارچوب قانون حرکت کنند.

نامزدهای انتخابات مجلس بدون تنش و در چهارچوب قانون حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا عصر امروز در جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک اظهار کرد: الزامات برگزاری انتخابات قانونمند، شفاف، بی‌طرفانه و با حضور حداکثری مردم باید از سوی مجریان، ناظران، بازرسان و نامزدهای انتخابات مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود.

وی افزود: برگزاری جلسات توجیهی برای آگاهی نامزدها با مباحث قانونی، دستورالعمل‌ها و بایدها و نبایدهای برگزاری انتخابات و آشنایی با دست اندرکاران امر ضروری است.

عباسی با بیان اینکه زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس از ۲۴ بهمن آغاز می‌شود، عنوان کرد: نامزدها باید مسائل و ویژگی‌های خاص و خرده‌فرهنگ‌های هر شهرستان را در فعالیت‌های تبلیغاتی خود مورد توجه قرار دهند و با رعایت احترام، بدون تنش و در چهارچوب قانون حرکت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در شرایط فعلی کشور، همه مؤثران باید کمک کنند تا جلب رضایت مردم و مشارکت حداکثری صورت گیرد.

فرماندار پیشوا با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب ایام الله‌های متعددی داشتیم که حضور گسترده مردم در این صحنه‌ها در عرصه جهانی تبلور بیرونی دارد، تصریح کرد: انتخابات هم به عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور یکی از صحنه‌هایی است که مردم می‌توانند با حضور گسترده خود به اعتلا و اقتدار نظام مقدس اسلامی کمک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اضلاع انتخابات که همان برگزارکنندگان، انتخاب‌شوندگان و مردم هستند باید به درستی کنار هم قرار گیرند و با رفتار در چهارچوب قانون بتوانیم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را رقم بزنیم حاصل همفکری و هم‌افزایی ما باید در راستای تحقق اهداف نظام باشد و حضور حماسی در انتخابات به‌عنوان تضمین‌کننده حیثیت ملی در عرصه جهانی، تکلیف امروز آحاد مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول