اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تشییع شهدای مدافع حرم در شهرری/ حضور جمعیتی کم‌سابقه در قبله تهران

آیین تشییع پیکر مطهر «وحید زمانی‌نیا» و «مصطفی محمد میرزایی» در شهرری آغاز شد.

تشییع شهدای مدافع حرم در شهرری/ حضور جمعیتی کم‌سابقه در قبله تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، دقایقی پیش آیین تشییع پیکر شهید «وحید زمانی‌نیا» از همراهان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از مقابل ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) واقع در بلوار امام حسین(ع) شهرری آغاز شد. تشییع شهید مدافع حرم «مصطفی محمد میرزایی» نیز همراه با این آیین، انجام می‌شود. 

مردم مومن و ولایی شهرری از ساعت ۹ صبح در بلوار امام حسین(ع) منتظر بودند تا فرزند دلاور ری را به شایستگی بدرقه کنند و لحظه به لحظه بر انبوه جمعیت افزوده می‌شود. 

این مراسم ساعت ۱۰ آغاز شد و مردم قدرشناس ری پیکر این شهدا را با عبور از مسیرهای بلوار امام حسین(ع)، خیابان فدائیان اسلام، میدان بسیج مستضعفین، میدان شهرری و خیابان حرم تا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تشییع می‌کنند. 

 

پیکر شهید زمانی‌نیا پس از طواف گرد مضجع حرم مطهر سیدالکریم در شبستان امام خمینی(ره) این آستان خاکسپاری می‌شود.  

مزار شهید «مصطفی محمد میرزایی» نیز در شبستان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد بود.

شهید «وحید زمانی‌نیا» بامداد جمعه ۱۳دی ماه در حملات تروریستی آمریکا همراه با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بغداد به شهادت رسید.  شهید «مصطفی محمد میرزایی» نیز صبح جمعه ۱۳دی ماه به شهادت رسیده است. 


تشییع شهدای مدافع حرم و فرزندان ری شهید وحید زمانی نیا و مصطفی محمدمیرزایی در حالی با حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرری ادامه دارد که برای خیلی‌ها پیاده‌روی اربعین حسینی را تداعی کرده و حرکت پیکر مطهر به دلیل ازدحام بیش از حد و اشتیاق ارادتمندان به ایثار و شهادت با کندی انجام می‌شود و گزارش‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد چنین تشییع باشکوهی در شهرری نظیر نداشته است.

مردمی که از ساعت‌ها قبل در خیابان‌ها، میادین و آستان مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) منتظر شهدای خود بودند از ساعت ۱۰ صبح که از مقابل ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران آغاز شده بعد از گذشت دو ساعت به میدان شهرری رسیده است و اکنون برای بدرقه و خاکسپاری در شبستان آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با مشکل مواجه شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این سیل عاشقان شهدا همانند روز اربعین حسینی همگی نتوانند در داخل حرم حضور یابند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول