اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مشکل کمبود انسولین در کشور رفع شده است

وزیر بهداشت و درمان گفت: برخی از بیماران به فرم خاصی از انسولین وابسته بودند که در برخی مناطق با کمبود روبرو بودیم که در حال حاضر برطرف شده است.

مشکل کمبود انسولین در کشور رفع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان صبح امروز در جمع خبرنگاران در موضوع کمبود انسولین اظهار کرد: علی رغم فشارهای سنگین آمریکایی‌ها و دشمنان در بستن همه راه‌های ارتباطی برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی خوشبختانه در حال حاضر در وضعیت مطلوب قرار داریم.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی توانستیم از راه‌های دیگری داروهای موردنیاز را تامین کرده و بیش از سال گذشته کمبودها را جبران کنیم.

نمکی تصریح کرد: البته ممکن است در برخی مناطق با کمبود برخی از داروها همچون فرم خاصی از انسولین روبرو باشیم که این بدان معنا نیست که کمبود انسولین در کشور وجود دارد بلکه برخی از بیماران به فرم خاصی از انسولین وابسته بودند که این موضوع در حال حاضر برطرف شده است.

وی با اشاره به شیوع بیماری آنفولانزا در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: موج آنفولانزای جدید اکنون در حال مهار است و دارو برای درمان این نوع بیماری در کلیه مراکز خصوصی و دولتی توزیع‌شده است.

انتهای پیام/ح/پ/ی۳۰/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول