اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

غرق شدن دختر بچه ای در رودخانه لوارک

دختربچه 5 ساله‌ای روز گذشته به دلیل غفلت و بی‌توجهی خانواده به هشدارها و توصیه‌های ایمنی، در رودخانه لوارک در شرق استان تهران غرق شد.

غرق شدن دختر بچه ای در رودخانه لوارک

به گزارش خبرگزاری فارس، دختربچه 5 ساله‌ای در هنگام بازی در حاشیه رودخانه لوارک، ناگهان به درون رودخانه سقوط کرد که با توجه به طغیان این رودخانه جان خود را از دست داد.

پس از اعلام گزارش سقوط این کودک، گروه‌های امداد و نجات فوراً وارد عمل شده که پس از مدتی پیکر بی‌جان این دختربچه در حوالی منطقه نیکنامده از آب‌ گرفته شد.

طی روزهای گذشته مدیریت بحران استان تهران، مدیران شرکت آب منطقه‌ای تهران و همچنین مسئولان محلی به‌کرات هشدارهایی مبنی بر عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها اعلام کرده بودند که متأسفانه برخی با بی‌توجهی به این هشدارها متحمل خسارت‌های جبران‌ناپذیری شدند.

به گزارش فارس، با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و تداوم بارش‌های سیل‌آسا در محدوده رودخانه‌های تهران، شهروندان از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و کانال‌های آبیاری اکیداً خودداری کرده و تا اطلاع ثانوی و برقراری وضعیت عادی به آن‌ها نزدیک نشوند.

انتهای پیام/د/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول