قاتلان شهید عجمیان با وساطتت ولایتی و انجمن پزشکان قصاص نشدند و قاتلان آرمان هم به دلیل نبود شواهد مشخص از قصاص نجات پیدا کردند خدای نکرده اگر برعکس بود حتما برای نشان دادن اخلاق اسلامی همه ۵ نفر قصاص می شدند
@user17084163755231 اردیبهشت 1405در پاسخ بهقاتلان شهید عجمیان با وساطتت ولایتی و انجمن پزشکان قصاص نشدند و قاتلان آرمان هم به دلیل نبود شواهد مشخص از قصاص نجات پیدا کردند خدای نکرده اگر برعکس بود حتما برای نشان دادن اخلاق اسلامی همه ۵ نفر قصاص می شدند
@HASSAN_B31 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچند سال قبل عدهای بازیگر زن که برای سقوط نظام همراه دشمن شدن ادعا کردن حدود ۲۰ سال پیش مورد تعرض جنسی چند بازیگر مرد قرار گرفتند و رای به نفعشون صادر شد چطور دادگاه میتونه تعرض جنسی ۲۰ سال قبل رو اثبات کنه ولی نمیتونه ضربه نهایی منجر به قتل یه مشت تروریست رو اثبات کنه و حکم به تبرئه از قصاص میده؟
@user17661704268131 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخیلی زشت رانت و فساد و اعمال نفوذ برخی از افراد مشهور را سعی دارید سفیدشویی کنید، واقعا هنوز نمی فهمید که دیگه مردم از این کلاه ها سرشون نمیره؟
@HASSAN_B31 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبا این تفاسیر آقایون دارن این پالس رو به تروریستهای وحشی میدن که در اشوب های آینده چند نفری بریزید سر یه بسیجی و نیروی انتظامی و با همدیگر بزنید و بکشیدش و خیالتون راحت که دادگاه چون نمیتونه اثبات کنه که چه کسی ضربه آخر رو زده همه تون از قصاص تبرئه شده و نهایتا محکوم به پرداخت دیه و زندان میشید.
@Ninaaa31 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخاك بر سرتون،بيخود نيست انقدر جرم و جنايت تو اين مملكت زياده،اگر اين اتفاق واسه خودتون ميفتاد بدون اثبات جرم درجا اعدام ميكردين،اين مملكت قتل راحت اتفاق ميفته فقط مجرمان سياسي هستن كه باهاشون برخورد ميشه ،البته تو اين كشور به راحتي رهبر مملكت رو ترور ميكنن بقيه كه ...
@UltraMaxProPlus31 اردیبهشت 1405ضرب نخوری قوهی قراضهی غذاییه(قضاییهی سابق)از ۱۴۰۱ تا حالا بمدت ۴سال از بیت المال و جیب فقرا ریختی توی شکم تروریستها که چی بشه مثلا؟ چرا فوری اعدامشون نکردی و اینهمه کش دادی؟ جع کن آیین دادرسی قراضتوروحت شاد خلخالی که خیلیا امروز خاک کفش تو هم نمیشن ... سالها هدفمند تخریبت کردن تا این بشه وضعمون
@Victor_from_God31 اردیبهشت 1405در پاسخ بهواقعا بعد از این همه سال این قدر الکی خون اون بنده خدا پا مال شده ؟ باعث تاسف حالا اگه بچه روحانی بود هم همینطور فضاوت میشد ایا ؟ قطعا خیر
@ahmad_hajizadeh31 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمتاسفانه اینها همه توجیهات قاضی و قوه قضائیه هست برای ..... فقط به اون قاضی که حکم را داده بگوئید آرمان علی وردی شهید شد و در بهشت است. اما آقای قاضی تو با این حکمی که دادی قطعا در جهنم هستی. چرا که با این کار شما دیگه باید فاتحه دفاع از کشور و ناموس را خواند. ایران میشه جای اراذل و اوباش.
@Rasanehh31 اردیبهشت 1405قاضی که این حکم و داده و این قصه ها رو تعریف کرده خجالت نمیکشه؟!از خون آرمان؟از خانواده شهدا؟از مردم؟از آقای شهید که به صراحت از شهادت آرمان گفتند؟اینجای کار که رسید یاد عدالتِ و ریزه کاری ساختگی وکلای میلیاردی مجرمان امنیت ملی! افتادید؟؟من جای دوستان امنیتی بودم یه آماری از شعبه و قاضی که ا…نمایش بیشتر
@user170910006336675733031 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاونایی ک باید میگرفتن گرفتن . این حکم یعنی تو اغتشاشات چند نفری بُکشید از مجازات هم نترسید چون ب دیه و نهایتا فقز زندان محکوم میشید ! طرف ب خاطره قمه کشی و خیابون بستن اعدام شد چطور اینا ب خاطر ایجاد رعب و وحشت و قتل با زجره ی انسان حکمشون شد پرداخت دیه ؟ آشوب و قتل جوابش اینه ؟
@user17681420138731 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمگه مرغ کشتن که به این راحتی میگذریدجوان ۲۱ساله بخاطرکشورش به اون شکل غیرباورتصورزدن کشتن آزادمی کنیدکه چی همینه که درس عبرت نمیشه وهی تکراروتکرارمیشه جوری شده ک طرفدارهای اسلام بایدازوطن فروشابترسن بخاطرعدم حمایت سران کشورحداقل ۱۵سال حبس بدید.
@Humiliator31 اردیبهشت 1405حکم اسلامی هرکی که یه مشت یا لگد زده، بهش یه مشت یا لگد با همون شدت زده بشه نه اینکه ده نفر به خاطر یک نفر اعدام بشن، طبق شواهد هیچ کدوم از ضربات مستقیما باعث فوت نشده و در بیمارستان مرحوم شدن، عزیزان اگر اسلام را قبول دارید کلشو قبول کنید نه گزینشی هرکی اعتراض داره در مسیرصحیانکی شدنه
@user17593904787231 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجای این همه آسمون ریسمون بافتن، سریعتر قصاصشون کنید تا هر بچه قرتی به خودش جرات جنایت نده
@user1707988617731 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیه مشت داعشی ریختن جوان مردم شکنجه کردن تا شهید شده بعد ۵ سال دنبال ضربه نهایید خاک بر سرتون
@user170910000058975346531 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچه ربطی داره که کی ضربه منجر به قتل زدهمهم اینه که همشون به قصد قتل زدن حتی اونی که با چاقو ناخن گیر زدهدر ضمن همه به فرد نظامی با لباس نظامی حمله کردن
@user170910133983746318331 اردیبهشت 1405در پاسخ بههرکسی که ضربه ای به این شهید زده مشارکت در قتل عمدی داشته، یعنی چی که دادگاه نتوانسته قاتل را مشخص کنه؟ همۀ اونهایی که ضربه ای زدند به قصد کشتن زدن،این شهید چه خصومتی با اونها داشته و چه کار اشتباهی کرده بوده که این حیوانات وحشی به او هجوم آوردن و او را مورد ضرب و شتم قرار دادن؟ همه شون قاتلن.😡😡
@user170910006791283612231 اردیبهشت 1405در پاسخ به کاربر ایرانی بدبخت/اماراتی خوشبختتو یکی قطعا بدبختی این رو قبول دارم خیلی به جا و دقیق گفتی ولی ما با افتخار ایرانی هستیم و با تمام مشکلات مالی و ... خوشبختیم
@Jamkaran_313_6131 اردیبهشت 1405همین روش برخورد با عاملین باعث شد که قتل به روش های دسته جمعی در اغتشاشات اخیر مکرر اتفاق افتاد ودوباره هم اتفاق خواهد افتاد.راهش رو پیدا کردن بسیجی یا مأمور رو تنها گیر میارن۲۰نفری میزننش هیچکدوم هم گردن نمیگیرن اثبات هم نمیشه و خداحافظ...این افراد بالاخره اقدام دسته جمعی علیه نظام داشتن...روز…نمایش بیشتر