ماجرای تصادف 4 دانش‌آموز یک مدرسه

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، علت مصدومیت 4 دانش‌آموز یک مدرسه را توضیح داد.
به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: صبح امروز ۸ مهر ۱۴۰۲ همزمان با مراسم صبحگاه آموزشگاه کوثر واقع در فاز ۱ شهر اندیشه، یک فرهنگی که با وسیله نقلیه شخصی به مدرسه آمده بود، به دلیل ناتوانی در کنترل اتومبیل اتومات خود، باعث بروز حادثه برای ۴ دانش‌آموز این مدرسه شد. در پی این حادثه، با حضور به موقع مسؤولان و اورژانس در محل، ۲ نفر از دانش‌آموزان به بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار و ۲ دانش‌آموز نیز به بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار منتقل شده‌اند. حال عمومی دانش‌آموزان مساعد گزارش شده و جهت اطمینان بیشتر، آزمایشات تکمیلی در حال انجام است؛ بزودی خبر تکمیلی اعلام می‌شود. پایان پیام/
وزارت آموزش و پرورش
16:26 - 8 مهر 1402

0 بازدید