لزوم ارائه گزارش شهرداری در خصوص برخورد با بانوان در مترو
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:در مترو با یکی از بانوان برخورد نامناسبی صورت گرفت که شهرداری باید گزارشات در این خصوص را ارائه دهد.
به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نرگس معدنی پور در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: به دلیل عدم اطلاع رسانی در خصوص عدم توقف مترو در ایستگاه مصلی، تعدادی از شهروندان به اقامه نماز نرسیدند. رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: ضمن تذکر به شهرداری تهران به دلیل عدم ورود به موقع، باید در این زمینه بررسی لازم صورت بگیرد و گزارشات ارائه شود. معدنی پور با بیان اینکه برخورد نامناسبی در مترو با یکی از بانوان صورت گرفت، یادآور شد: شهرداری باید گزارشات لازم در خصوص برخورد با این موضوع را تهیه و در صحن شورا ارائه بدهد. پایان پیام/
10:22 - 5 اردیبهشت 1402