رفع تصرف یک میلیون و ۸۴۴ هزار مترمربع از رودخانه‌های شهریار

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه‌های شهرستان شهریار به مساحت به مساحت یک میلیون و ۸۴۴ هزار و ۵۲۲ مترمربع خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، حمید عسگری پور اظهار کرد: در راستای اعمال ماده ۱ و تبصره ۳ و ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب نسبت به رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه‌های شهرستان شهریار به مساحت یک میلیون و ۸۴۴ هزار و ۵۲۲ مترمربع اقدام شد. وی تصریح کرد: همچنین با پیگیری‌های به عمل آمده از طریق اداره ثبت اسناد املاک، اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌های مذکور نیز به نام وزارت نیرو صادر شد. انتهای پیام/
رفع تصرف
10:44 - 26 تیر 1400

0 بازدید