اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مدیران موظف به همکاری با طرح انتقال آب از دریای عمان هستند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام مدیران موظف به همکاری در طرح انتقال آب از دریای عمان هستند اخیراً گلایه سوخت در این پروژه مطرح بود که در این جلسه از شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی خواستار همکاری در این زمینه هستیم تا مشکلی در روند اجرای طرح ایجاد نشود.

مدیران موظف به همکاری با طرح انتقال آب از دریای عمان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در جلسه شورای معادن سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همه مدیران باید با جدیت همکاری کنند تا طرح انتقال آب از دریای عمان به نتیجه برسد و مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه معادن دارد باید کمک کنیم تا با نگاهی که دولت و وزیر صنعت، معدن و تجارت به این استان دارد کار معادن سرعت گیرد، در این زمینه از زمین شناسی درخواست حضور بیشتر و کار بر روی پهنه‌های زیادتر داریم تا شاهد توسعه بیشتری در این استان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در بحث تجارت نیز در مرز تعدادی بازارچه محلی داریم در این زمینه ۱۰ بازارچه با پاکستان توافق کردیم که تاکنون سه مورد ساخته شده، بازارچه‌های رسمی و پایانه‌های مرزی نیز وجود دارند که در بحث دریایی با کشورهای پاکستان، افغانستان و آسیای میانه در زمینه تجارت کار را رونق خواهیم داد و از این ظرفیت استفاده می‌کنیم.

وی گفت: اقتصاد دریا، ظرفیت سواحل، باغات میوه‌های گرمسیری، حوزه کشاورزی و دامپروری از دیگر ظرفیت‌های بکر سیستان و بلوچستان است که سرمایه‌گذاری و استفاده از این فرصت‌ها می‌تواند گام مهمی در توسعه این استان باشد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول