اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

آزمون استخدامی شرکت توسعه معادن پارس تامین در زاهدان برگزار شد

آزمون استخدامی شرکت توسعه معادن پارس تامین با استقبال پرشور جوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

آزمون استخدامی شرکت توسعه معادن پارس تامین در زاهدان برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه معادن پارس تامین، آزمون استخدامی این شرکت برای دعوت به همکاری از میان نیروهای بومی استان سیستان و بلوچستان، صبح روز ۹ شهریورماه، در محل دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این آزمون، داوطلبان از مقطع دیپلم تا فوق لیسانس برای جذب در مشاغل مورد نیاز شرکت توسعه معادن پارس تامین، توانایی‌های علمی خود در معرض سنجش قرار دادند.

سیاست راهبردی شرکت توسعه معادن پارس تامین، توسعه استان سیستان و بلوچستان و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان عزیز این استان است، از این رو شرکت پارس تامین، جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود، با همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان اقدام برگزاری آزمون استخدامی با هدف جذب نیروهای بومی کرده است.

 

 

داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب لازم در آزمون شوند، در مرحله مصاحبه فنی حضور پیدا خواهند کرد و با موفقیت در آن مرحله، از سوی شرکت توسعه معادن پارس تامین دعوت به همراهی خواهند شد.

لازم به یادآوری است، آزمون استخدامی شرکت توسعه معادن پارس تامین، در مرحله برگزاری آزمون و مصاحبه فنی پس از آن به دو شرکت دارای صلاحیت در استان سیستان و بلوچستان واگذار شده است و پارس تامین دخالتی در هیچ کدام از این مراحل ندارد.

 

 

داوطلبان آزمون استخدامی شرکت توسعه معادن پارس تامین، برای دریافت نتایج آزمون و کسب اطلاعات از مراحل بعدی، باید به همان سایت ثبت‌نام مراجعه کنند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول