اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

عذرخواهی مدیرکل روابط عمومی هما از مسافران پرواز شماره 383 چابهار- زاهدان- تهران

مدیرکل روابط عمومی هما با تماس با خبرنگار خبرگزاری فارس در زاهدان از شرایط نامناسب به وجود آمده در پرواز شماره 383 در مسیر چابهار- زاهدان- تهران عذرخواهی کرد.

عذرخواهی مدیرکل روابط عمومی هما از مسافران پرواز شماره 383 چابهار- زاهدان- تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، پیرو گلایه مسافران پرواز شماره 383 هواپیمایی ایران ایر چابهار، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هما با تماس با خبرنگار خبرگزاری فارس در زاهدان از تاخیر به وجود آمد در پرواز شماره 383 چابهار زاهدان تهران امروز صبح عذرخواهی کرد.

وی در توضیحات بیشتر در مورد چرایی تاخیر در فرایند این پرواز افزود: این پرواز با 20 دقیقه تاخیر از مسیر قبلی وارد فرودگاه کنارک شده بود و به علت ازحام و شلوغی در فرودگاه کنارک نهایتا با 6 دقیقه تاخیر در مراحل انجام پرواز مواجه شده است که به دنبال این تاخیر پلن پرواز در زمانی که درب های هواپیما بسته می شود، باطل اعلام شده بود و نهایتا خلبان مجبور میشود موتور هواپیما را خاموش و منتظر باشد تا پلن پروازی جدید اعلام شود.

 پلن پروازی جدید با یک فاصله زمانی انجام می شود اما با توجه به اینکه موتور هواپیما دقایقی روشن بوده هواپیما باید مجدد سوخت گیری داشته باشد که این اقدام نیاز به هماهنگی هایی داشته که همه و همه دست به دست هم داد تا این شرایط نامناسب را ایجاد کند.

ما نمیتوانیم مقصر مشخصی را برای این ماجرا تعیین کنیم اما پیگیری های لازم را انجام داده ایم اتفاق پیش امده برای مردم برای ما بسیار مهم است و از مردم و مسافران سیستان و بلوچستان عذرخواهی می کنیم.

حتما پیگیر هستیم که این موضوع مجدد تکرار نشود اما برخی اتفاقات غیر قابل پیش بینی است با توجه به اینکه در چنین شرایطی هماهنگی چندین واحد غیر از هما که مستقر در مجموعه فرودگاه هستند باید صورت گرفته تا یک عملیات پروازی انجام شود، این تاخیر در اختیار ما نبوده، هرچند پذیرفته نیست و ما عذرخوهی می کنیم.

امسال اولین سالی بود که در طول دوران برگزاری حج به سبب احترام ویژه ای که برای مردم این استان  قائل هستیم پرواز را از چابهار گذاشتیم، مردم بدانند هما دائم در حال رصد و پایش اخبار است و احترام زیادی برای مردم آن منطقه قائل هستیم و مجدد عذرخواهی میکنیم امیدواریم این موارد دیگر رخ ندهد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول