اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

فارس من|قدردانی مردم از عملکرد فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان

جمعی از مردم سیستان و بلوچستان با ثبت سوژه ای در سامانه فارس من خبرگزاری فارس که حدود هزار امضا را به خود اختصاص داده است از فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان قدردانی کردند.

فارس من|قدردانی مردم از عملکرد فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، روز گذشته سوژه حمایت از عملکرد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در سامانه فارس من خبرگزاری فارس توسط مردم ثبت شد و در کمتر از یک روز حدود هزار امضا و حمایت را به خود اختصاص داد.

در متن این پویش آمده است: با توجه به حمایت فرماندهی کل قوا از عملکرد نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی در دانشگاه امام حسن مجتبی (ع) همچنین اقتدار لازم جهت برخورد با اغتشاشگران و تجزیه‌طلبان مسلح در سیستان و بلوچستان و عدم موفقیت دشمنان در به نتیجه رسیدن اعمال شرورانه و تسخیر مراکز انتظامی استان، از فرماندهی انتظامی مظلوم استان سردار طاهری و سایر مدافعان امنیت کشور در نیروی انتظامی سیستان وبلوچستان در موقعیت حساس کشور حمایت قاطع می‌کنیم.

صبح امروز مراسم تکریم فرمانده انتظامی سیستان بلوچستان انجام و فرمانده ناجا از عملکرد وی در سالهای خدمت در این استان قدردانی کرد.

 

در این پویش نیز که به سبب حمایت از عملکرد پلیس در این استان ثبت شده است، مردم با حمایت از سردار طاهری از وی قدردانی کردند.

سردار محمد قنبری به عنوان فرمانده انتظامی جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول