اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

1100 خادم افتخاری و 30 موکب آماده پذیرایی از زوار پاکستانی اربعین/ نام نویسی ادامه دارد

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان از ثبت نام 1100 خادم افتخاری و 30 موکب صلواتی به منظور پذیرایی از زائران حسینی کشور پاکستان خبر داد.

1100 خادم افتخاری و 30 موکب آماده پذیرایی از زوار پاکستانی اربعین/ نام نویسی ادامه دارد

رضا بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: امسال نیز بار دیگر مردم فهیم و متدین سیستان وبلوچستان در ایام اربعین آماده میزبانی و پذیرایی از زائران حسینی از کشور پاکستان شده اند که به این منظور تارنمای www.40054.ir جهت ثبت نام خادمان افتخاری فعال شده است. 

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان افزود: تاکنون بالغ بر 1100 خادم افتخاری و 30 موکب صلواتی از سراسر کشور آمادگی خود را برای میزبانی از این زوار حسینی اعلام کرده اند که به زودی فعالیت خود را در سیستان وبلوچستان و همزمان با ورود زوار از کشور دوست و برادر پاکستان آغاز می کنند. 

بختیاری با اشاره به اینکه ثبت نام در این پایگاه اینترنتی کماکان ادامه دارد و خدام عزیز می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند افزود: به منظور ساماندهی دقیق و خدمت رسانی بهتر به این زوار و استفاده از توانمندی و تخصص خدام افتخاری، زمینه های خدمت شامل آشپزی، تعمیرات تلفن همراه(نرم افزار،سخت افراد)، تاسیسات، پیرایشگری و کفاشی، رانندگی (خودروهای سبک و سنگین)، عکاسی و فیلمبرداری، گرافیک و فتوشاپ، بهداشت و درمان، انتظامات، خدمات و... در این پایگاه قرار گرفته و افراد می توانند بخش های مورد علاقه خود را انتخاب و ارائه خدمت کنند.

بختیاری با اشاره به اینکه امسال نیز مانند سنوات قبل محورهای اصلی اسکان، اطعام و پذیرایی، بهداشت و درمان، حمل و نقل و... برای زوار تدارک دیده شده است تاکید کرد: موکب دارانی که در قالب های گروهی قصد ارائه خدمت دارند نیز می توانند با مراجعه به www.40054.ir ثبت نام خود را قطعی کرده و سپس ساماندهی توسط ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان انجام شده و به اطلاع آنها می رسد. 

وی تصریح کرد: از آنجا که برخی از عاشقان اباعبدالله به دلیل بُعد مسافت و... امکان حضور فیزیکی و خدمت از نزدیک ندارند می توانند کمک های نقدی و حمایت های مالی خود را نیز از طریق همین پایگاه اینترنتی واریز کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول