اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

فارس من|هزار واحد مسکونی برای حاشیه‌نشینان چابهاری در حال احداث است

جانشین فرماندار چابهار گفت: هزار واحد مسکونی در شهرستان چابهار توسط سپاه پاسداران در حال احداث است که 300 واحد آن بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به محض تکمیل در اختیار حاشیه نشینان و کپرنشینان قرار می‌گیرد.

فارس من|هزار واحد مسکونی برای حاشیه‌نشینان چابهاری در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه قول دولت برای بهبود وضعیت کپرنشینان سیستان و بلوچستان چه شد؟ در سامانه فارس من خبرگزاری فارس،  جانشین فرماندار چابهار در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کپرنشینان در منطقه میرآباد چابهار ساکن هستند که مقرر شده سپاه هزار واحد مسکونی احداث و در اختیار متقاضیان قرار دهد.

محمدی افزود: در حال حاضر 300 واحد مسکونی بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به محض تکمیل به افراد واجد الشرایط واگذار می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد چمعیت شهرستان چابهار در نقاط حاشیه و بافت فرسوده سکونت دارند، ادامه داد: ستاد بازآفرینی و بنیاد مسکن برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین چابهار اقدامات لازم را در دست اجرا دارند.

چابهار بالاترین نرخ حاشیه‌نشینی نسبت به جمعیت یک شهر را در کشور دارد و بنا بر اعلام کارشناسان ملی، الگوی ‏زیست حاشیه‌نشینی و سرعت رشد حاشیه‌نشین چابهار در ایران بی‌سابقه است.‏

انتهای پیام/3139

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول