اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

راهپیمایی ۲۲ بهمن در سیستان و بلوچستان خودرویی برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان و سایر شهرهای این استان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت حرکت خودرویی خانوادگی و رژه موتوری خواهد بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در سیستان و بلوچستان خودرویی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، عباس صفدری اظهار کرد: با توجه به شرایط بهداشتی حاکم بر جامعه برای حفظ سلامتی مردم عزیز و همیشه در صحنه و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی گرامیداشت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت خودروی خانوادگی خواهد بود که تجربه موفق این نوع برگزاری را سال گذشته نیز داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ملت شجاع و رشید ایران اسلامی بویژه مردم سیستان و بلوچستان حضور خواهند داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: به جهت حساسیتی که برای دوام و بقا و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته و دشمنان ما تحت هر شرایطی به دنبال تخریب نظام بوده و هستند و اقداماتی انجام می‌دهند که موجبات یاس و نامیدی مردم را فراهم می‌آورند مردم این استان هوشیارانه با حضور حداکثری در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد بر سر ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی گفت: مردم متدین، همیشه در صحنه و شهیدپرور سیستان و بلوچستان با تمام وجود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اعلام خواهند کرد که بر خلاف تمام تهدیدها، توطئه‌ها و فشارهای بیگانگان هرگز از انقلاب، نظام و ولایت فاصله نگرفته و نمی‌گیرند.

صفدری ادامه داد: در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان هماهنگی‌های لازم از سوی ستادهای دهه فجر انجام شده و در شهر زاهدان ورود مردم از منطقه زیبا شهر به محدوده راهپیمایی و حرکت خودرویی خواهد بود.

وی افزود: تقاضایی که از مردم عزیز داریم این است که با همان ذائقه‌های هنری خودروهای خود را تزیین کنند و اگر نیازمندی‌های داشتند در میدان سربازان گمنام زیبا شهر در اختیارشان خواهیم گذاشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: جایگاه اصلی مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در تقاطع خیابان آزادی و خیابان امام خمینی(ره) بوده و  سخنران مراسم حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور است.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نه تنها موجب تقویت، همبستگی و استحکام هرچه بیشتر ملت می‌شود بلکه دشمنان را مایوس و ناامید خواهد کرد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول