اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

50 پروژه ورزشی کشور در دهه فجر افتتاح می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از 170 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و 50 پروژه ورزشی کشور نیز در دهه فجر افتتاح می‌شود.

50 پروژه ورزشی کشور در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حمید سجادی امروز در حاشیه بازدید از استادیوم ورزشی زابل، در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: خوشحالم که در جمع مردم ورزش دوست سیستان و بلوچستان هستم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: نمایندگان استان دغدغه مند مسائل ورزشی استان را پیگیر بودند و به دنبال این پیگیری ها امروز در منطقه سیستان و بلوچستان حاضر شدیم.

وی ادامه داد: این استان بخش مهمی از تاریخ و حماسه کشور است و برای آبادی و توسعه این منطقه تلاش خواهیم کرد.

سجادی گفت: در این منطقه تکالیف زیادی داریم، پروژه های نیمه تمام را باید بهره برداری کنیم، باید از پروژه های افتتاح شده نیز بیشترین بهره برداری را مردم انجام دهند.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: بیش از 170 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی مورد بهره برداری قرار گرفت، 50 پروژه ورزشی کشور نیز در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام کشور در اولویت قرار دارد، افزود: امیدواریم تا پایان سال چند پروژه ورزشی را در سیستان و بلوچستان افتتاح کنیم.

سجادی اضافه کرد: هم اکنون حدود 270 پروژه سنگین داریم که با این بودجه عمرانی و ورزشی امکان ندارد به این زودی ها بتوانیم اجرایی کنیم و باید برای افزایش بودجه ورزش و جوانان تلاش کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم در کشور ورزش بانوان نیز در تمامی زمینه‌ها به ویژه منابع اعتباری و امکانات استقلال پیدا کرده و خودکفا شود.

انتهای پیام/3139/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول