اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در محور خاش- ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات سنگین و مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در محور خاش –ایرانشهر یک باند قاچاق مسلح مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.

دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در محور خاش- ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد طاهری امروز در جع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی، ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید یداللهی شهرستان دشتیاری یک دستگاه تریلی سوخت کش متخلف را در محور "چابهار-دشتیاری" با 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق توقیف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در عملیاتی دیگر نیز مامواران انتظامی چابهار در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان یک دستگاه کامیون حامل 24 تن روغن خوراکی قاچاق را شناسایی و ضمن توقیف خودرو ، فرد متخلف را طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

وی با اشاره به عملیات دیگری در محور خاش ایرانشهر بیان کرد: روز گذشته در عملیات سنگین و مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در محور "خاش –ایرانشهر" یک باند قاچاق مسلح مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.

سردار طاهری گفت: در این عملیات هوشمندانه که با هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد، یک دستگاه خودروی 405 توقیف، یک سوداگر مرگ دستگیر و مقدار 307 کیلو و 700 گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول