اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر ترویج فرهنگ مصرف مرغ کشتار روز

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این موضوع که مردم به دنبال مصرف مرغ زنده هستند قابل قبول نیست و مسئولان مربوطه باید برای ترویج فرهنگ مصرف مرغ کشتار روز بهداشتی در استان تلاش کنند.

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر ترویج فرهنگ مصرف مرغ کشتار روز

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مدرس خیابانی در بازدید از کشتارگاه نسیم طیور بر ایجاد فضای مناسب در بحث فروش تاکید کرد و گفت: این موضوع کمک بزرگی در بحث جمع آوری مرغ زنده خواهد بود و باید کشتارگاه ها با بالابردن کیفیت محصول تولیدی، افزایش مراکز عرضه، رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی و قیمت گذاری مناسب، جامعه را به سمت استفاده از مرغ کشتار روز و عدم خرید مرغ زنده سوق دهند.

وی بیان داشت: این که مردم به دنبال مصرف مرغ زنده هستند قابل قبول نیست و دامپزشکی و صدا و سیما می بایست با ارائه مطالب آموزشی و ارتقا سطح آگاهی مردم در خصوص فواید استفاده از مرغ کشتار روز و مضرات خرید و مصرف مرغ زنده و کشتارگاه ها نیز با افزایش مراکز عرضه و ایجاد فضای مناسب برای فروش محصول تولیدی، در راستای ترویج فرهنگ مصرف مرغ کشتار روز تلاش و مردم را به استفاده از مرغ کشتار روز بهداشتی ترغیب کنند.

گفتنی است در این بازدید، مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی استان نیز از کمک ها و مساعدت های دامپزشکی در خصوص رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر راه اندازی کشتارگاه  گفت و بیان داشت: دامپزشکی با تمام توان برای رفع و حل مشکلات بهره برداران این حوزه و همچنین تداوم چرخ تولید تلاش خواهد نمود و از هیچ کمک و مساعدتی در چارچوب قوانین دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول