اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان زرآباد به بهره برداری رسید

با حضور نماینده حوزه انتخابیه چابهار،معاون فرمانداری زرآباد،رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و جمعی از مسوولین محلی مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان زرآباد به بهره برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان زرآباد به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، معاون فرمانداری شهرستان زرآباد در حاشیه بهره برداری مرکز جامع سلامت این شهرستان،گفت: این طرح با زیربنای 444 مترمربع به بهره برداری رسید و بیشتر جمعیت زرآباد را زیر پوشش قرار می‌دهد.

اسماعیل بلیده ای تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال راه اندازی شده و تمامی خدمات حوزه سلامت به طور استاندارد به مراجعان و مردم شهرستان زرآباد ارایه می شود.

وی افزود: در این مرکز سه پزشک خانواده و مراقبان سلامت مستقر هستند و همچنین واحدهایی شامل دندانپزشکی، آزمایشگاه، تسهیلات زایمانی، بهداشت محیط و بستری زنان و مادران آماده ارایه خدمات سرپایی به مردم هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان های زرآباد و کنارک نیز در این مراسم،گفت: ساخت این پروژه عمرانی از سال ۹۵ و در قالب طرح تحول نظام سلامت آغاز شده و اعتبار آن از سفر وزیر بهداشت و درمان تامین شده است.

دهقان افزود: همچنین ساختمان تسهیلات زایمانی با زیربنای 150 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول