اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اهدای 100 میلیارد ریال تجهیزات و لوازم مصرفی توسط خیرین به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

سرپرست مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در طول موج سوم همه گیری بیماری کرونا در استان، معادل 100 میلیارد ریال تجهیزات و لوازم مصرفی توسط خیرین و موسسات دولتی و غیر دولتی به مجموعه علوم پزشکی زاهدان اهدا شده است.

اهدای 100 میلیارد ریال تجهیزات و لوازم مصرفی توسط خیرین به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

محمد جواد کیخا فرزانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از زمان همه گیری بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان، گروه های جهادی و خیرین حوزه ی سلامت، در کنار کادر درمانی و بهداشتی به یاری بیماران شتافته اند.

سرپرست مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در طول موج سوم همه گیری این بیماری در استان، معادل یکصد میلیارد ریال تجهیزات و لوازم مصرفی توسط خیرین و موسسات دولتی و غیر دولتی به مجموعه علوم پزشکی زاهدان اهدا گردیده است که این تجهیزات اهدایی از قبیل اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، مانومتر، پالس اکسی متر، ماسک، گان و سایر اقلام اهدا شده جهت استفاده ی بیماران در اختیار مراکز و بیمارستانهای تابعه ی دانشگاه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم همچون گذشته با همیاری و همراهی خیرین و جهادگران سلامت، همت والای تلاشگران بهداشت و درمان و مراقبت های بیشتر توسط مردم، روند ابتلاء به کرونا نزولی شده و باری دیگر شاهد زندگی و روزگاری با شرایط عادی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول