اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

انهدام 34 باند قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام 34 باند قاچاق سوخت و کشف یک میلیون و 700 هزار لیترسوخت خارج از عرضه توزیع در عملیات تکاوران انتظامی استان طی سه ماه امسال خبر داد.

انهدام 34 باند قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی ، در سه ماه نخست سال جاری پلیس امنیت اقتصادی و تکاوران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در نقاط مختلف طرح های متعددی را به اجرا گذاشتند و موفق شدند چندین باند سازمان یافته قاچاق سوخت را منهدم و فراورده های نفتی زیادی را از خارج عرضه توزیع کشف کنند.

وی با اشاره به انهدام 34 باند قاچاق تهیه و توزیع سوخت و فراورده های نفتی، افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی استان، با شناسایی متخلفان و در بازرسی از 108 دستگاه تریلی سوخت کش و اتوبوس دارای باک اضافی، یک میلیون و 736 هزار و 657 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع از نوع گازوئیل ،بنزین و نفت سفید را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه بیشترین سوخت های کشف شده مربوط به شهرستان های "زاهدان،سیب سوران،سراوان و خاش" بوده است عنوان کرد: در این رابطه 51 فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچیان سوخت ، تصریح کرد: یکی از رسالت های نیروی انتظامی برخورد قاطع با سر شبکه ها و مافیای قاچاق کالا و ارز است و پلیس با تمام توان و اقتداربا افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند و یا با ورود کالاهای خارجی که به تولید ملی ضربه بزند قاطعانه برخورد می کند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول