اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بازدید جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با کرونا از مرز میرجاوه

بابک دین پرست جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا از روند ورود و خروج اتباع و تردد خودروهای ترانزیتی از مرز رسمی جمهوری اسلامی ایران با جمهوری اسلامی پاکستان در مرز میرجاوه بازدید کرد.

بازدید جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با کرونا از مرز میرجاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از میرجاوه، بابک دین پرست معاون وزیر کشور و جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان؛ صبح امروز به منظور بازدید از روند ورود و خروج اتباع و تردد خودروهای ترانزیتی از مرز رسمی جمهوری اسلامی ایران با جمهوری اسلامی پاکستان در مرز میرجاوه، عازم این شهرستان شد.

ین پرست در این بازدید اظهار کرد: به صورت کلی در سراسر کشور در سال ۹۹ از ابتدای سال تا ۱۷ تیر ۷۵ هزار و ۹۸۶ نفر از کشور طرد و دستگیری اتباع غیرمجاز داشتیم که این میزان امسال به ۱۴۰ هزار و ۷۱۰ نفر رسیده که نشان از ۸۵ درصد  افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: از چهارم اردیبهشت امسال که اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا از نوع هندی مورد شناسایی در کشور قرار گرفت در نشست ۶۶ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با دستور رییس جمهوری مقرر شد که اقدامات لازم در راستای افزایش اقدامات مرزی برای جلوگیری از ترددهای غیرمجاز اتباع خارجی در مرزهای شرقی انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور ادامه داد: بر همین اساس ابلاغیه‌های مهمی از سوی شورای امنیت کشور، قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، ستاد کل نیروهای مسلح  و همچنین نیروی انتظامی صادر شد برای اینکه اقدامات کنترلی در مرزها تقویت شود. 

وی بیان کرد: همچنین مقرر شده بود که اقدامات لازم برای انجام اقدامات بهداشتی، پیشگیرانه و  انجام تست‌های لازم برای  ترددهایی که در مرزها صورت می‌گیرد انجام شود.

جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در ادامه از بیمارستان ٣٢ تختخوابی دارالشفاء میرجاوه بازدید کرد.

بازدید از بیمارستان‌های زاهدان و بخش‌های ویژه درمان بیماران کرونایی و حضور در ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونای کشور در سفر به این استان است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول