اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از 339 هزار مسافر در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 339 هزار و 466 نفر مسافر در 2 ماهه سال جاری در قالب 41 هزار و 999 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان جابجا شدند.

جابجایی بیش از 339 هزار مسافر در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، علیرضا کیخا اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به هیچ یک از مسافران مبتلا به ویروس کرونا اجازه سفر داده نمی‌شود و این مصوبه به همه شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای ابلاغ شده است.

وی افزود: همه شرکت‌های حمل و نقلی موظف هستند پیش از صدور بلیت اتوبوس، تاکسی و مینی‌بوس برای مسافران، کد ملی آن‌ها را در سامانه مورد نظر وزارت بهداشت وارد کنند و در صورت مجاز بودن و تایید از سوی این وزارتخانه می‌توانند سفر جاده‌ای با وسائل حمل و نقل عمومی بین‌شهری داشته باشند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اگر هر یک از شرکت‌های حمل و نقلی یا متولیان امر از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سرپیچی کنند، مرتکب تخلف و جرم شده و با آن‌ها برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

کیخا خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 609 راننده مسافری فعال،905 دستگاه ناوگان اتوبوسی، یک هزار و 461 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 767 دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول