اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۱۰۵ مرکز مثبت زندگی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

طی ارتباط ویدئو کنفرانس با ریاست جمهور و همزمان با سراسر کشور ۱۰۵ مرکز مثبت زندگی در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

۱۰۵ مرکز مثبت زندگی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس در زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان امروز طی ارتباط ویدئو کنفرانس با ریاست جمهور و همزمان با سراسر کشور ۱۰۵ مرکز مثبت زندگی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان سیستان بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به استناد بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و در راستای تحقق شاخص های سلامت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی و با هدف توزیع عادلانه خدمات بهزیستی ، تسهیل دسترسی گروههای هدف به خدمات ، ایجاد شفافیت در فرآیند خدمات ، تقویت رویکرد خانواده و اجتماع محور و فراهم شدن امکان ارائه خدمات الکترونیک و همچنین حذف فرآیند های موازی خدمات سازمان بهزیستی ، تعداد ۱۰۵ مرکز مثبت زندگی در سراسر استان سیستان بلوچستان به بهره برداری رسید.

عزیزاله جهان‌تیغ تاکنون ۱۱۵۱۷ بازدید موثر از مددجویان زیرپوشش توسط این مراکز انجام پذیرفته است تصریح کرد: ۴۵۴۰۶ پرونده مددجویان تحت پوشش این ارگان جهت بهبود خدمات به مراکز مثبت زندگی واگذار شد.

وی ضمن تاکید بر تسریع گسترش برنامه های استاندارد ارائه خدمات از طریق شبکه مراکز مثبت زندگی بیان کرد : با بهره برداری از این مراکز ، بالغ بر ۴۵۰ شغل پایدار بصورت مستقیم ایجاد شده است و اداره کل بهزیستی استان در صدد افزایش تعداد اینگونه مراکز است.

 انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول