اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افزایش ظرفیت تامین آب با وارد مدار کردن 5 حلقه چاه در سوران

مدیرعامل آبفا سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری با تجهیز و وارد مدار کردن 5 حلقه چاه حفر شده در منطقه کناری، ظرفیت تأمین آب مجتمع روستایی و همچنین شهر سوران را افزایش می‌دهیم.

افزایش ظرفیت تامین آب با وارد مدار کردن 5 حلقه چاه در سوران

به گزارش خبرگزاری فارس از سیب و سوران، علیرضا قاسمی در سفر یک روزه به شهرستان سیب سوران جلسه ای در دیدار با فرماندار  این شهرستان، وضعیت آبرسانی و برنامه های در دست اجرا به منظور حل مشکل آب در حوزه ی شهر و روستای شهرستان را بررسی کرد.

وی  افزود: عمده مشکل تامین آب شرب این شهرستان در روستاهاست و تلاش می‌کنیم تا پروژه های در دست اجرا با سرعت بیش تری انجام پذیرد.

قاسمی گفت:  طرح آبرسانی به مجتمع سیب سوران با 100 روستای تحت پوشش با پیشرفت فیزیکی 55 درصدی در حال اجراست و با تکمیل این مجتمع 30 هزار نفر از جمعیت روستایی شهرستان از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می‌شوند.

وی در ادامه گفت: تاکنون بیش از 105 کیلومتر از خطوط انتقال اصلی و فرعی اجرا شده و 90 درصد عملیات اجرایی طرح پیمان سپاری شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد:  برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت گرفته تا  در سال جاری با تکمیل و وارد مدار کردن شبکه توزیع، 20 روستای این مجتمع از نعمت آب آشامیدنی بهره مند گردند.

قاسمی به احداث ایستگاه پمپاژ موقت برای رفع کمبود آب در شهر سوران و روستای سیب که یکی از بزرگترین روستاهای منطقه است اشاره کرد و گفت: با تمهیدات انجام شده و وارد مدار کردن 3 حلقه چاه جدید و احداث ایستگاه موقت کمبود آب شهر سوران و روستای سیب برطرف شد.

قاسمی از برنامه‌ی پیش روی شرکت برای افزایش ظرفیت تأمین آب مجتمع 100 روستایی و شهر سوران گفت: برنامه ریزی شده که در سال جاری با تجهیز و وارد مدار کردن 5 حلقه چاه حفر شده در منطقه کناری، ظرفیت تأمین آب مجتمع روستایی و همچنین شهر سوران را افزایش دهیم.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول