آمریکا در برابر ایران شکست خورد و مجبور به دادن امتیاز شد!
اعترافات سنگین تحلیلگران آمریکایی در بیبیسی؛ جاناتان شانزر، مقام پیشین وزارت خزانهداری آمریکا:آمریکا بهدنبال معامله با ایران برای بازکردن تنگه هرمز است؛ من متحیّرم چرا ما برای بازکردن یک آبراه بینالمللی، باید به ایران امتیاز بدهیم!؟جان کاوولیک، تحلیلگر امور استراتژیک و روابط بینالملل:آمریکا در برابر ایران شکست خورد؛ ترامپ صد روز پیش رویاهایی را فروخت که هیچکدام به واقعیت نپیوست و اکنون در جایی هستیم که قبلا در آن قرار داشتیم!#ایران#ایران_قوی#تنگه_هرمز#آمریکا#جنگ#دشمن_بدعهد