دلقک تر از این خوک کله زرد ندیدم
@user17786865471355 دقیقه پیشدر پاسخ بهاینو وتو میکنهسری بعد سنا برای همچین قانونی نیاز به ۶۵ درصد آرای نمایندهها داره که عملا غیرممکنه.پس بجای ترامپ و سنا یه فکری بحال رئیس جمهور و مجلس ۴ ماه تعطیل خودمون کنیم
@Wahrhaftigkeit51 دقیقه پیشهرچند نخستوزیر پاکستان اعلام کرد که تفاهمنامه امضاشده میان تهران و واشنگتن ظرف شصت روز آینده به یک توافق بلندمدت تبدیل خواهد شد، اما احتمال اینکه عمر این تفاهمنامه کمتر از ۶۰ روز باشد، بالاست فلذا تیم ایرانی باید درخواست هایش با طرف نقد باشد و نه دریافت وعده در آینده.
@melip50 دقیقه پیشدر پاسخ بهقطعنامه "غیرالزام آور" که اینقدر عصبانیت نداره.دارن شو اجرا می کنند تا ما گاردمون رو بیاریم پایین.
@user170910044250717320243 دقیقه پیشدر پاسخ بهحکومت اسلامی، ایران را باید شبیه کره شمالی کند تا از گزند همه دشمنان در امان باشیم. تسلیحات هسته ای، عدم ارتباط با خارج کشور، اینترنت ملی و همه چی... کره شمالی شدن بهترین سلاح برای ایران است.
@IRANIN39 دقیقه پیشدر پاسخ بهبنظرم دیپلمات های ما اینقدر تجربه در مذاکره با آمریکا بدست آوردن که فریب این چیزارو نخورند و نقد معامله کنند اقدام در مقابل اقدام نه وعده و وعید! و از اون طرف نظامیان ما هم همینطور
@Ssama36 دقیقه پیشدر پاسخ بهانگاری یه نمونه مثل ترامپ هم تو ایران داریم که مصوبه مجلس، جلوی گندکاری ها و خسارت بیشترشو به ایران عزیز روگرفت ولی بازم چرند گویی و طلبکاریش بود. به نظرتون کی هست که هنوز هنوز با دار و دسته اش ایران رها نمیکنه؟؟؟!!
@user17702316159131 دقیقه پیشدر پاسخ بهببین امریکایی کثیف برای ما تو و سنا اهمیتی ندارید شما کشور آزاد از شرف و انسانیت هستید البته بگفته ابن زیاد رمز موفقیت شما این است :«بقیه به یک اصولی پایند هستند که شما نیستید» پس ادای پلیس خوب پلیس بد را برای ما در نیار .ما یک ارمان داریم انتقام خون بزرگ مرد ایران از آل یهود و آل ساکسون.🧨
@kh_ghazanfari29 دقیقه پیشدر پاسخ بهایران هرگز تسلیم نمیشود،و این رأی، سندِ دیگری بر ضعفِ آمریکا در برابرِ ملتِ ایران است.🇮🇷💪 #ترامپ_شکست_خورده#سنای_آمریکا_به_ایران_روحیه_داد#ایران_هرگز_تسلیم_نمیشود#جنگ_روانی_شکست_خورد#آمریکا_از_ایران_میترسد
@user170910116171884825826 دقیقه پیشدر پاسخ بهسگ زرد در ۱۱۰ روز گذشته یک روز در میان گفته پیروز شدم و ایران را نابود کردم و یکروز در میان هم گفته اگر توافق نشود ایران را نابود میکنم،فقط واق واق در باتلاق.ای بیچاره وطن فروش که با این عمو به مرز دیوانگی رسید
@user17335727734723 دقیقه پیشدر پاسخ بهالکی ناراحت نشو تو باید جوری تمام بشی که فقط بدرد کود مزارع کشاورزان آمریکائی بخوری .! اونم بدست رزمندگان ایران .
@akhavan22 دقیقه پیشدر پاسخ بهانیمیشن لگویی ترامپ علیه فوتبالhttps://farsnews.ir/akhavan/1782278477369394247انیمیشن لگویی ترامپ علیه فوتبال
نبرد اسطورهها با ترامپ!در ادامه قسمت قبل، این بار تنشها از فضای موزه به زمین مسابقه کشیده شده است. جایی که سیاستمداران و اسطورههای فوتبال در یک رویارویی نمادین و سرنوشتساز با هم گره میخورند.#انیمیشن #انیمیشن_لگویی #لگو #فوتبال #ترامپ #فیفا #lego #MAGAwww.aparat.com۱۹ MBنمایش گزارش
@user17818556451221 دقیقه پیشدر پاسخ بهدقیقا به فکر تعطیلی مجلس و دولت و مغزهای متفکر باشید که چند سال تعطیل شده، نگران اختیارات محدودیت ترامپ نجس الذات و الروح و الجسم نباشید به فکر دیدگاه های تعطیل دولت و موضع بی اعتبار و خطای فکری و اندیشه ای خواص بی بصیرت داخل خودمون باشیدعراقچی پزشکیان قالیباف نکنید خون به دل رهبر و ملت نکنید
@user17531194158419 دقیقه پیشدر پاسخ بهبعضی کامنتها رو میخونم،سرم سوت میکشه! انگار یه عده از امثال قالیباف و باقری کنی و عراقچی وطنپرستتر و شجاعتر و آگاهتر شدهاند.به راحتی به عراقچی و پزشکیان انگ خیانت میزنند...واقعا باید دید این جریانات به کجا وصل هستند! اینها همون جریانی هستند که به لاریجانی و خرازی و شمخانی هم میگفتند خائن!
@Lantern18 دقیقه پیشدر پاسخ بهخشم ترامپ از رأی سنا بیش از آنکه نشانه قدرت باشد، پرده از یک واقعیت مهم برداشت؛ شکاف درونی آمریکا بر سر هزینههای سنگین تقابل با ایران. رئیسجمهوری که حتی سابقه حمله هوادارانش به کنگره را در کارنامه سیاسی خود دارد، امروز نیز بهجای پذیرش سازوکارهای قانونی، مخالفان را به «کمک به دشمن» متهم میکند. اد…نمایش بیشتر
@vatani216 دقیقه پیشدر پاسخ به
@user17079254697414 دقیقه پیشدر پاسخ بهفیلم بازی کردن!وقتی الزام آور نیست و خود سگ زرد تصمیم گیرنده