از کجا به کجا رسیدیم!

علی‌الاصول| با مذاکره مخالفیم؛ چون آمریکا با توافق بین دولت لبنان و اسرائیل موافق کرد!یعنی اشغال جنوب لبنان؛ یعنی زیر پا گذاشتند بند ۱ تفاهم بین ایران و آمریکا!پ.ن: رئیس تیم مذاکره؛ ما در مذاکرات صدها برابر دستاورد بدست آوردیم به نسبت ادامه جنگ!تنگه هرمز را باز گذاشتیم و آمریکا با دور زدن ما در حال رد کردن کشتی ها بدون هماهنگی است.لبنان از دست رفت و حزب الله زیر شدیدترین فشارهاست.از کجا به کجا رسیدیم! با مذاکره و قبول آتش‌بس!محصول وفاقی که تحت پرچم ولایت نبود!#قالیباف #پزشکیان#لبنان #بازگشت_به_نظر_رهبری #علی_الاصول #مذاکره #توافق #نمیپذیریم #سیاسی #سیاست #ایران #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
علی‌الاصول| با مذاکره مخالفیم؛ چون آمریکا با توافق بین دولت لبنان و اسرائیل موافق کرد!
یعنی اشغال جنوب لبنان؛ یعنی زیر پا گذاشتند
22:31 - 6 تیر 1405
سیاست
سیاست خارجی
بین‌الملل

1 واکنش
77 بازدید