علیالاصول|با مذاکره مخالفیم؛ چون آمریکا با توافق بین دولت لبنان و اسرائیل موافق کرد!یعنی اشغال جنوب لبنان؛ یعنی زیر پا گذاشتند بند ۱ تفاهم بین ایران و آمریکا!پ.ن: رئیس تیم مذاکره؛ ما در مذاکرات صدها برابر دستاورد بدست آوردیم به نسبت ادامه جنگ!تنگه هرمز را باز گذاشتیم و آمریکا با دور زدن ما در حال رد کردن کشتی ها بدون هماهنگی است.لبنان از دست رفت و حزب الله زیر شدیدترین فشارهاست.از کجا به کجا رسیدیم! با مذاکره و قبول آتشبس!محصول وفاقی که تحت پرچم ولایت نبود!#قالیباف#پزشکیان#لبنان#بازگشت_به_نظر_رهبری#علی_الاصول#مذاکره#توافق#نمیپذیریم#سیاسی#سیاست#ایران#مرگ_بر_آمریکا#مرگ_بر_اسرائیل