ای ول مگر سپاه آبروی این کشورو حفظ کنه.
@al_aghsa1 ساعت پیشگفتگو بین خیر و شر بزرگترین توهم و دروغی بود که به ما فروختن، بین نور و تاریکی هیچ تفاهمی وجود ندارد،نگذارید تاریخ تکرار شود
@user1769153816661 ساعت پیشسپاه اگرمدیریت تنگه رابه دیپلماسی بسپارد مطمئن باشیدکه تنگه ازدست خواهدرفت. امیدماملت به شمانیروهای نظامی است. شمارابخداتنگه راحفظ کنید
@mrfirouzja1 ساعت پیشدر پاسخ بهتو آتش بس می گفتن هیچ کشتی حق عبور نداره ولی از گوشه و کنار خبر میومد روزانه ۳۵ تا کمتر یا بیشتر رد میشدند.رهبری گفتن مدیریت فقط با ایران، ولی آقایون عمان رو هم وارد بازی کردن و از امروز عمان مسیر جایگزین انتخاب کرده. سازمان ملل هم وارد شده برای عبور کشتی. حالا فرمانده سپاه رای به تفاهمنامه بده.
@user17124772794247 دقیقه پیشدر پاسخ بهمواظب تنگه باشید شل شد جنگ سفت می شود از اعراب چند برابر عوارض بگیرید
@saberH4 دقیقه پیشدر پاسخ بهاحتمالا همتی با پولهای بلوکه شده مدیریت آمریکایی خریده و وارد کرده.آقای سپاه انشاءالله که محکم و ثابت قدمی تو حفظ منافع ایران اسلامی. مماشات با بزدلهای داخلی هم نداشته باش. پشتتیم.
@user17091003150778756411 دقیقه پیشدر پاسخ بهسپاه عزیز، در تفاهم نامه تازه گفتمد بای چد مین روبی کنی، و این بیانیه معنی نداره. وقتی رییس سپاه، بر خلاف نظر رهبری، به تفاهمنامه رای مثبت داد، حتما بزودی شما رو برای مبن روبی می فرسته، چون دیگه مسیولیت قبول کرده.