اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سارق خودرو در گرمسار به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری سارق و کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سارق خودرو در گرمسار به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، داود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی پاسگاه لجران در اجرای طرح امنیت محله‌محور و حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید مشکی در حاشیه جاده پارک شده و در‌های آن باز است و برای بررسی بیشتر نزدیک خودرو می‌شوند.

وی افزود: فردی در داخل خودرو به‌محض دیدن گشت انتظامی از محل متواری شد که مأموران با سرعت عمل به‌موقع، موفق به دستگیری او شدند. پس از استعلام مشخص شد خودرو سرقتی است و مأموران جهت بررسی بیشتر متهم را به کلانتری منتقل کردند.

آقازاده با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت ۲ دستگاه خودروی پراید و مزدا ۳ از پایتخت اعتراف کرد، اظهار کرد: سارق در اعترافات خود گفت که قصد داشته قطعات وسایل نقلیه را باز کند و به فروش برساند که با هوشیاری و دقت مأموران از دست‌یابی به سایر مقاصد شوم خود بازماند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با قدردانی از مأمورانی که در دستگیری سارق دست داشتند، تصریح کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده و تحت پیگرد قرار گرفته است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول