اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سارق رینگ و لاستیک در دامغان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری سارق رینگ و لاستیک با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سارق رینگ و لاستیک در دامغان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامحسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت رینگ و لاستیک در شهرستان دامغان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ آزادی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ آزادی با به‌کارگیری منابع و مخبران و اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی، هویت سارقی که اهل یکی از استان‌های شرقی کشور بود و در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت‌های رینگ و لاستیک می‌کرد را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با بیان اینکه متهم ۲۸ ساله معتاد و دارای سابقه کیفری بود که پس از انتقال به کلانتری و مشاهده مستندات کافی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به بزه ارتکابی اعتراف کرد، تصریح کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

عرب با اشاره به اینکه متهم رینگ و لاستیک‌های به سرقت رفته را به یکی از شهرهای شمالی کشور منتقل کرده و در آن شهر فروخته بود، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و در نهایت روانه زندان شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول