اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری پروژه‌های ارتباطی سمنان با سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از بهره‌برداری پروژه‌های ارتباطی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ هزار و ۷۸۸ میلیارد ریال هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری پروژه‌های ارتباطی سمنان با سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدیاسر حسن‌پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از بهره‌برداری پروژه‌های ارتباطی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ هزار و ۷۸۸ میلیارد ریال هم‌زمان با هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: پراکندگی پروژه‌های آماده بهره‌برداری در استان سمنان به‌ صورت متوازن است و حمایت از مناطق کمتر توسعه‌یافته را در بردارد.

وی بیان کرد: ایجاد باجه‌های بانکی روستایی، تأسیس و ارتقای سایت‌های تلفن همراه در استان سمنان، پروژه توسعه شبکه فیبر نوری درب منازل و کسب و کارها (FTTX)، خرید تجهیزات و به روزرسانی شبکه سوئیچینگ بین‌شهری و بین‌الملل زیرساخت و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فناوری اطلاعات از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت امسال است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از مزیت‌های اصلی طرح‌های اجرا شده به افزایش کیفیت خطوط اینترنت پرسرعت پهن باند ثابت (FTTH) مشترکان در استان، ارتقا و بهینه‌سازی شبکه تلفن همراه در روستاها، بهبود کیفیت خدمات دیتا و استفاده بهینه از تجهیزات، توسعه سوئیچ ثابت و افزایش کیفیت و توسعه خدمات دیتا اشاره کرد.

حسن‌پور افزود: توسعه ارتباطات و زیرساخت‌ها در حوزه فناوری باید منجر به دسترسی آسان به شبکه ملی اطلاعات، اینترنت پرسرعت پهن باند، اشتغال، ثروت و رونق تولید در استان سمنان شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول