اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه شاهرود: صداوسیما مسأله آب را پررنگ‌تر مطرح کند

امام جمعه شاهرود گفت: موضوع آب باید در صداوسیما در سطوح ملی و استانی پررنگ‌تر شود تا دستگاه‌های متولی حساس شوند.

امام جمعه شاهرود: صداوسیما مسأله آب را پررنگ‌تر مطرح کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالرضا دهرویه، مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان در دیدار با امام جمعه شاهرود ضمن ارائه گزارشی از عملکرد صدا و سیمای سمنان در حوزه‌های محتوایی صدا، سیما، خبر و فضای مجازی، به رویکردهای تحولی رسانه ملی اشاره کرد و گفت: سندهای تحول در دوره مدیریت جدید رسانه ملی بر اساس هویت محوری ایرانی- اسلامی، شناخت مردم نسبت به آیین‌ها و سنت‌ها، عدالت‌گستری مبتنی بر انعکاس مطالبات مردمی و امیدآفرینی در قشرهای مختلف جامعه تعریف شده است.

وی استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تولید برنامه، استفاده از خبرنگاران افتخاری، انعکاس دستاوردهای استان سمنان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دانش‌بنیان و صنعت، سبک زندگی، حجاب و عفاف و تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیون ویژه هر شهرستان را از رویکردهای صدا و سیمای مرکز سمنان عنوان کرد.

لزوم اتخاذ رویکرد انقلابی در برنامه‌های صدا وسیما

حجت‌الاسلام‌ عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز ضمن تأکید بر اهمیت و نقش صدا وسیما در دین‌داری و انقلابی ماندن مردم در سطوح ملی و استانی اظهار کرد: رویکرد انقلابی باید در همه برنامه‌های صداوسیما وجود داشته باشد.

وی گفت: موضوع آب باید در رسانه ملی در سطوح ملی و استانی پررنگ‌تر شود.

امام جمعه شاهرود افزود: باید رسانه به تولید آب، ساخت فاضلاب و اصلاح شبکه آب‌رسانی بپردازد تا دستگاه‌های متولی حساس شوند و نگاه مسؤولان به این موضوعات عوض شود.

امینی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت خیران رسانه‌ای برای رفع مشکلات و کمبودهای صدا و سیمای استان در حوزه تجهیزات و تأسیسات شد.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی با سواد رسانه‌ای برای قشرهای مختلف مردم، از رسانه ملی خواست برای ارتقای سواد رسانه‌ای اقدام کند.

معرفی خادمان شهدا

به گزارش فارس، مدیرکل صدا و سیمای استان سمنان از مؤسسه فرهنگی مصاف هم دیدار کرد و ضمن آشنایی با عملکرد این مؤسسه با اعضای آن به گفت‌وگو نشست.

مدیرکل صدا و سیمای استان سمنان همچنین در دیدار با اعضای مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای «گامی نو» با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در مورد پرداختن به خادمان شهدا گفت: ما در صدا و سیمای استان سمنان از طرح‌هایی با موضوع معرفی خادمان شهدا و خانواده‌های معظم آنان استقبال می‌کنیم.

 دهرویه افزود: با توجه به اهمیت استفاده از ظرفیت هنر و رسانه ما به دنبال طرح‌هایی هستیم که ظرفیت فرااستانی و ملی داشته باشند. نگاه ما در این‌گونه تولیدات، تمرکز بر طرح‌ها و ایده‌های جدید و نو است.

مدیرکل و معاونان صدا وسیمای سمنان در ادامه سفر به شاهرود با فرماندار شاهرود دیدار و گفت‌وگو و همچنین با حضور در پارک علم و فناوری استان سمنان ضمن آشنایی با محصولات و ظرفیت‌های این مرکز علمی، با رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان دیدار کردند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول