اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

محور دامغان به معلمان بهسازی می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور دامغان به معلمان خبر داد.

محور دامغان به معلمان بهسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، وحید صداقت، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از از آغاز اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور دامغان به معلمان خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر۱۵۰میلیارد ریال به طور تقریبی ۱۰ کیلومتر در حال انجام است.

وی راه‌ها و ابنیه فنی را سرمایه‌های ملی هر کشور عنوان و اظهار کرد: این مهم نقشی اساسی در مبادلات اقتصادی، فرهنگی و ... ایفا می‌کند.

صداقت، توسعه و صیانت از راه‌ها و ابنیه را امری همگانی دانست و خاطرنشان کرد: باید مجدانه در پیگیری و بهسازی راه‌ها اعم از اصلاح جاده‌ها یا بهسازی آسفالت و از این قبیل اقدامات تلاش شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: از مزایای اجرای این پروژه، می‌توان به حفظ جاده موجود، بهبود رفت و آمد، افزایش ایمنی خودروها و کاهش تصادفات جاده‌ای، بهسازی و اصلاح و ساماندهی روکش آسفالت محور دامغان-معلمان اشاره کرد.

وی گفت: طول محور دامغان به معلمان، ۱۱۵ کیلومتر بوده و قسمتی از کریدور شمال به جنوب است و استان‌های شمالی را  به جنوب کشور متصل می‌کند و از این حیث از اهمیت فراوانی برخوردار است و در آینده نزدیک نیز سایر نقاط آن مرمت و آسفالت خواهد شد.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول