اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بازگشایی محورهای اصلی گرمسار در پی سیل شب گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آمادگی کامل تمام نیروهای راهداری این استان و استقرار و امدادرسانی برای بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان گرمسار در پی سیل شب گذشته خبر داد.

بازگشایی محورهای اصلی گرمسار در پی سیل شب گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احسان منصورکیایی، مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی روزهای گذشته و بارش شدید باران و جاری شدن سیل، امکانات و تجهیزات راهداری حوزه استحفاظی این اداره کل با آمادگی کامل در راهدارخانه‌ها و نقاط مستعد سیل مستقر شد.

وی ادامه داد: هم‌زمان با بارش نزولات جوی عملیات راهداری در تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان به‌خصوص در محور گرمسار- آرادان و بالعکس هم‌زمان با جاری شدن سیل انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان بیان کرد: در حوزه شهرستان گرمسار ۵۰ نفر از نیروهای راهداری این استان با بهره‌گیری از تمامی تجهیزات و امکانات عملیات لایروبی و بازگشایی مسیرهایی که گرفتار سیل شده بودند را برعهده داشتند.

منصورکیایی بیان کرد: همچنین با اعلام هشدار سطح قرمز مدیریت بحران استان سمنان مبنی بر ورود و تقویت سامانه بارشی، تمامی راهداران در محورهای این استان نیز در حالت آماده‌باش قرار داشتند.

وی با اشاره به بارش‌های اخیر و جاری شدن سیل در محورهای استان سمنان، افزود: هم‌اکنون نیروهای راهداری با استفاده از ماشین‌آلات و در قالب گروه‌های مختلف به‌منظور مقابله با بحران‌های احتمالی در تمامی محورهای استان مستقر هستند و عملیات پاکسازی پس از سیل در محورها در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: مردم هم‌استانی می‌توانند با برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضع راه‌های این استان مطلع شوند.

منصورکیایی خاطرنشان کرد: با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و کاهش تصادفات، خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر انجام می‌شود.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول