اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

درخشش کشوری جهاد کشاورزی سمنان در واگذاری تصدی‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این سازمان با استمرار عملکرد درخشان خود در حوزه واگذاری تصدی‌ها در این بخش، توانست رتبه ششم را بین همه استان‌های کشور کسب کند.

درخشش کشوری جهاد کشاورزی سمنان در واگذاری تصدی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمید عرب، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ارائه لوح تقدیر از سوی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: در این لوح تقدیر که از سوی پژمان فتح‌الهی برای محمدرضا قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ارسال شد؛ عملکرد سال گذشته این سازمان در حوزه واگذاری تصدی‌ها مطلوب ارزیابی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این لوح تقدیر خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان آمده است در مستندسازی و اجرای برنامه تکلیفی سالانه واگذاری تصدی‌ها در سال ۱۴۰۱، عملکرد آن سازمان در رتبه ششم عملکرد در سطح سازمان‌های استانی تابعه و به‌عنوان سازمان پیشرو طبقه‌بندی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: فتح‌الهی در بخش دیگری از این لوح تقدیر آورده است که با توجه به پیشرفت آن سازمان در ارتقای عملکرد نسبت به سنوات قبل، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده توسط ارکان مختلف آن سازمان از جمله واحدهای کارفرما، معاونت توسعه مدیریت و منابع، اعضای کمیته ساختار و هوشمندسازی اداری و گروه نوسازی و تحول اداری، انتظار می‌رود روند بهبود عملکرد در سال جاری نیز امتداد یابد.

پایان پیام/74007/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول