اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فعالیت ۹۰۰ حامی آموزگار سمنانی در طرح «اکرام ایتام»

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۹۰۰ حامی آموزگار در طرح «اکرام ایتام» در این استان فعالیت دارند.

فعالیت ۹۰۰ حامی آموزگار سمنانی در طرح «اکرام ایتام»

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در نخستین جشنواره تجلیل از خیران آموزشی استان سمنان که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، اظهار کرد: حامیان آموزگار طرح اکرام ایتام استان سمنان از ۷۶۱ نفر به ۹۰۰ نفر در سال جاری افزایش یافت.

وی حیات فکری و فرهنگی جامعه را مدیون آموزگاران دانست و تصریح کرد: بدنه آموزش‌ و پرورش انسان‌ساز است و فرهنگ متعالی را برای فرزندان و آینده‌سازان به همراه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه ۶ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز و ۵۲۹ دانشجو تحت حمایت این نهاد حمایتی در استان از خدمات حمایتی بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: توانمندسازی نخبگان تحصیلی یکی از اقدامات این نهاد است که این مهم جز با مشارکت خیران به‌ویژه خیران آموزشی محقق نمی‌شود.

 ذوالفقاری خاطرنشان کرد: چهار هزار و 1۵۵ نفر از کودکان در طرح محسنین و ۶۷۷ نفر یتیم تحت حمایت در استان سمنان نیازمند همدلی و کمک خیران برای بهبود شرایط زندگی‌شان هستند.

به گزارش فارس، جشنواره تجلیل از خیران با همت مؤسسه آموزشی پدر، مشارکت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، مؤسسه خیریه مهد کرامت و کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج سمنان رقم خورد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول