اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حفر تونل برای سرقت از طلافروشی/ سارق 4 کیلوگرم طلا به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه‌ای طلافروشی میامی در یکی از استان‌های همجوار و کشف چهار کیلوگرم طلای سرقتی خبر داد.

حفر تونل برای سرقت از طلافروشی/ سارق 4 کیلوگرم طلا به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان سمنان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق طلافروشی شهرستان میامی خبر داد و بیان کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت عجیب طلافروشی در شهر از طریق حفر تونل و رسیدن به مغازه، با توجه به کوچک بودن شهرستان و مخدوش شدن حس امنیت بین مردم و کسبه، موضوع به قید فوریت و با حساسیت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان، بررسی صحنه جرم و شیوه و شگرد سارق و همچنین اقدامات هوشمندانه و فنی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، سرنخی از مخفیگاه سارق در یکی از استان‌های همجوار سمنان به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به هماهنگی و اخذ نیابت قضایی اشاره و بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی، سارق را در مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی و پیچیده دستگیر کردند و به استان سمنان دلالت دادند.

موقوفه‌ای از کشف تقریباً چهار کیلوگرم طلا و مقدار قابل‌توجهی از اموال مسروقه در مخفیگاه سارق خبر داد و اظهار کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۱۴ فقره سرقت دیگر ازجمله سرقت منزل، اماکن خصوصی، موتورسیکلت و مغازه اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهم ۴۹ ساله را حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند که تحقیقات تکمیلی از وی همچنان ادامه دارد و نتایج کلی در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: پلیس استان به‌ویژه همکاران من در شهرستان‌های کوچک هرگز اجازه نخواهند داد تا افرادی خیالباف که سودای یک‌شبه ثروتمند شدن را دارند، بتوانند با اقدامات پلید خود احساس امنیت مردم و کسبه شهر را مختل کنند.

موقوفه‌ای از شهروندان درخواست کرد تا ضمن رعایت اصول خودمراقبتی و انجام اقدامات بازدارنده، در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل کسب‌وکار خود بلافاصله موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ با پلیس در جریان بگذارند.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول