اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عامل اصلی توزیع مواد مخدر در تور اطلاعاتی پلیس سمنان

جانشین انتظامی استان سمنان گفت: مأموران پلیس مواد مخدر استان سمنان در یک عملیات مشترک با پلیس مواد مخدر استان کرمان موفق شدند، خودروی قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و فرد مورد نظر را دستگیر کنند.

عامل اصلی توزیع مواد مخدر در تور اطلاعاتی پلیس سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای که از استان‌های شرقی کشور مواد مخدر را به سطح کشور ترانزیت می‌کرد، مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی خود به این موضوع پی بردند که این قاچاقچی قصد انتقال مقدار قابل‌توجهی تریاک به استان هرمزگان با یک خودروی سمند را دارد.

جانشین انتظامی استان سمنان ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه مواد مخدر استان سمنان در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه مواد مخدر استان کرمان موفق شدند با پوشش انتظامی در محور مواصلاتی دو شهر جنوبی استان کرمان، خودروی مورد استفاده قاچاقچی را شناسایی و در یک عملیات هوشمندانه و ضربتی آن را توقیف کنند.

میراحمدی با اشاره به اینکه در بازرسی از آن خودرو مقدار ۶۱ کیلوگرم تریاک که به‌صورت ماهرانه و حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف و ضبط شد، افزود: همکاری اطلاعاتی پلیس در استان‌های مختلف راهکار اساسی در برخورد با قاچاقچیان است.

وی خاطرنشان کرد: اشرار کوردل بدانند پلیس با اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی خود و رصد کردن مداوم عناصر توزیع‌کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول